אולם לאירועים קטנים במרכז

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

NOAM - אולם לאירועים קטנים במרכז

מחפשים אולם לאירועים קטנים במרכז? אנו גאים להציג בפניכם את NOAM – בית לאירועי בוטיק בנס ציונה. מקום מושקע, המשדר נעימות, חום, משפחתיות, אותנטיות וסטייל. שילוב בין מקום שהוא כמו בית. חלל מרהיב עם אוכל ברמה קולינרית בינלאומית, טעמים יחודיים, צבעוניות רכה, פתרונות ישיבה דקורטיביים וציוד ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר. לא פעם אנחנו רוצים להפיק אירוע ומחפשים את המקום המתאים – אז NOAM זה המקום שלכם.

הפקת אירועים מקצה לקצה

למקום שנבחר, תהיה ללא ספק השפעה על איכות והצלחת האירוע מכל הכיוונים והמובנים. אז נעים להכיר. קוראים לי נועה ואני השף והבעלים של נועם יחד עם בן זוגי עמית. NOAM – אולם בוטיק מעוצב המשלב את כל מה שצריך כדי להפיק אירוע מדויק שעוזר להגשים חלומות. אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לאירוע הבא שלכם. מאז שאני זוכרת את עצמי אני חולמת, חיה ונושמת אירוח וכל מה שקשור לתחום הזה. אני מפיקה אירועים, חושבת ומכינה אוכל טעים ואוהבת אנשים, אוהבת לארח. הדרך שסללתי היא מאוד מיוחדת ומשלבת בין חו“ל לבין הארץ – הכי ישראלי ים תיכוני שיש.

NOAM - בית לאירועי בוטיק

NOAM - בית לאירועי בוטיק נס ציונה
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק נס ציונה

זה לא רק מקום, זה הרבה מעבר

לא פעם, אנשים מחפשים להפיק אירוע אבל הם מתחילים להסתבך כי הם צריכים לדאוג לעוד המון שירותים משלימים, פרט למקום עצמו. מכיון ובשנים האחרונות הוזמנו למאות  בתים של אנשים ברחבי הארץ והפקנו עבורם אירועי בוטיק משפחתיים, הידע והנסיון גרמו לנו להקים מקום שנותן מענה על הכל. מצד אחד מקום שיודע לארח, מצד שני מקום שבו הצוות מבשל אוכל צרפתי אותנטי קלאסי המשלב טעמים ים תיכוניים מופלאים המותאמים לחיך הישראלי. חומרי הגלם הינם טריים ואיכותיים, מבוססים על מה שגדל כאן ועכשיו, לפי העונה בשנה. 

מלווים אתכם לאורך כל האירוע

אז שאתם בוחרים NOAM – אולם לאירועים קטנים במרכז, אתם בוחרים מקום שדואג להכל. מהפרט הכי קטן ועד הפרט הכי משמעותי. מהיין שמוגש בקבלת הפנים, דרך המנות הראשונות ועד מערכת הסאונד המתקדמת שלנו. שאתם בוחרים NOAM אתם לא צריכים לחשוב או לדאוג לכלום. כבר מהרגע הראשון, תרגישו שהגעתם למקום הנכון, למקום שהוא באמת בית לאירועים. מקום קסום, עם מוזיקה נעימה ברקע, מקום שגורם לאנשים להיות שמחים, להתארח בכייף ולרצות פשוט להישאר עוד ועוד.

אירוע בוטיק - זה אומר שכל האוכל מוכן בעבודת יד

אז איך זה עובד?

מאפיינים את האירוע- נדבר, נחשוב, נצחק, נבין ביחד מה בדיוק אתם רוצים. אשאל אתכם שאלות, נגדיר לאיזה מנות אתם מתחברים ולאיזה פחות, נחשוב על האווירה, על העיצוב, ונרד לפרטים בין אם זו המפית על השולחן ובין אם סוג היין שאתם אוהבים.

נבין ביחד איפה אתם רוצים להשקיע יותר ואיפה פחות, מה זה כולל ומה לא, מה חשוב לכם יותר ומה פחות. 

נבנה לוח זמנים- אירוע מוצלח ולא משנה אם מדובר בחתונה או בר מצווה הוא אירוע שמתוכנן לפרטים בצורה הכי מדוייקת שיש. ביחד נבין מה קורה קודם ומה אחרי ומשם הכל יזרום חלק, ככה שאתם תוכלו להגיע לאירוע שלכם כמו כל האורחים ופשוט להנות.

תכנון, עיצוב, ארגון - אנחנו כאן לעזור בכל מה שצריך

אז אנחנו מזמינים אתכם לגלוש קצת באתר, לעיין בתמונות ולהשאיר את הפרטים שלכם כדי שנוכל ליצור אתכם קשר ממש בקרוב ולתת מענה לשאלות, לבקשות וגם לחלומות שלכם. אנחנו מאמינים שכל אירוע הוא שונה מהאחר, כל אירוע דורש התייחסות שונה ואנחנו כאן כדי להגשים לכם את החלומות ולהפוך את האירוע הבא שלכם למרגש, יוצא דופן ובלתי נשכח.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support