יום הולדת 60 – הפקת אירוע בקלות

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

יום הולדת 60 – זה הזמן לחגוג!

ימי הולדת הם אירועים שאנחנו אוהבים במיוחד, תמיד כיף לשמוח בשמחתם של חברים וקרובי משפחה, כיף במיוחד לחגוג אירועים גדולים יותר כמו ימי הולדת עגולים, חגיגות של אחת לעשור. אצלנו ב-NOAM מקום לאירועי בוטיק קטנים, אפשר לחגוג ימי הולדת לארבעים עד מאה מוזמנים. אנחנו מציעים מגוון אפשרויות מגוונות להפוך את האירוע שלכם לכזה שיתאים לכם מכל הבחינות. נשמח לפרט כאן את כל מה שאנחנו מציעים אצלנו ב-NOAM, כך שהחגיגה של יום הולדת 60 תהיה מושלמת.

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

מטבח של השפית נועה

נתחיל מההתחלה. את NOAM הקימו נועה ועמית. נועה היא שפית קונדיטורית, שסיימה לימודי קולינריה בבית הספר Le Cordon Bleu. את אהבתה של נועה לבישול, קונדיטוריה ואפייה היא מביאה לידי ביטוי בתפריט ים תיכוני עם נגיעות אירופאיות. לכן, באופן טבעי, תוכלו למצוא בתפריט פסטות טריות, מנות עשירות שמבוססות על ירקות מגוונים, דגים משגעים וכמובן קינוחים מעולים, כיאה לקונדיטורית. אם אתם שואלים אתכם מה החלק של עמית נפרט בהמשך. מלבד אוכל משובח תוכלו ליהנות גם משירות הבר שלנו. בבר אנחנו מגישים מבחר יינות בוטיק ישראלים, אדומים ולבנים, קוקטיילים פירותיים וגם שתייה חמה ושתייה קלה.

מפיק צמוד

עמית הוא הצלע המשלימה של נועה. בעוד נועה אחראית על האוכל המשובח, עמית אחראי על ליווי הלקוחות מרגע ההתעניינות באירוע ועד לסיומו בהצלחה ובכיף. עמית יחשוב יחד איתכם על איך להתאים את האירוע לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם. באיזה יום כדאי לחגוג, באיזו שעה כדאי להתחיל, איך רצוי להושיב את המוזמנים וכן הלאה. עמית ילווה אתכם גם לפני האירוע ובמהלכו וידאג לתת לכם מענה לכל נושא שיעלה.

מקום ליום הולדת - NOAM בית לאירועי בוטיק - שולחן אבירים
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

עיצוב מדויק לאירועי בוטיק

מכיוון ש-NOAM הוא הבית השני שלנו, עיצבנו אותו כמו שאנחנו אוהבים בדיוק, בסגנון רומנטי אירופאי. התייחסנו לכל פינה ופינה, לכל עציץ, גוף תאורה או רהיט ובחרנו אותם בקפידה. התחושה שרצינו לתת היא שמי שנכנס ל-NOAM ירגיש בבית, כמו בבית שלנו. לכן, יש לנו פינת סלון מפנקת שכל אורח נחשף אליה, ויש לנו גם שולחנות עץ עגולים יפיפיים, לישיבה משותפת סביב השולחן, לארוחה טובה ושיחה קולחת. עמדת הבר שלנו תשמח גם לשרת אתכם ולהכניס לאווירה.

מערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה

בכל מקום של אירועים חשוב לתת לדגש לנושא הסאונד, התאורה והמולטימדיה. גם כאן ייחסנו חשיבות רבה לאיכות של הציוד ולנראות שלנו, כך שהחוויה כולה תהיה איכותית ונעימה. תוכלו ליהנות מהפלייליסט שלנו שיתנגן לכל אורך האירוע, או להזמין דיג'יי שינגן במהלך האירוע. אם תרצו, תוכלו להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו להצגת מצגות או סרטונים אישיים שהכנתם למי שחוגג.

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

מיקום נגיש ונוח באזור השפלה

המקום שלנו ממוקם בנס ציונה, מאד נוח להגיע לכל מי שנמצא באיזור השפלה ולא רק.

אפשרויות מגוונות לתוכנית פעילות
בזכות מערכת המולטימידה שלנו והמבנה של המקום, ב-NOAM  יש גמישות לשלל אפשרויות של פעילויות באירוע שלכם. תוכלו להציג מצגת או סרטון, לעשות ערב קריוקי, מסיבת ריקודים או להזמין סטנדאפיסט או אמן חושים. כל אחת מהאפשרויות האלו תעבוד.

איזה אירועים אפשר לקיים ב-NOAM

הגעתם לפה כי אתם חיפשתם מקום ליום הולדת 60, מקום לחגוג יום הולדת 60, אבל מלבד ימי הולדת עגולים או רגילים אנחנו מציעים עוד מגוון אפשרויות חגיגה לאירועים. תוכלו לחגוג אצלנו אירועי ברית, חגיגות בת או בר מצווה, ימי נישואים, אירועים עסקיים ואפילו חתונות קטנות של עד מאה ועשרים מוזמנים. נשמח לארח אתכם בכל אירוע משמח.

NOAM - בית לאירועי בוטיק

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support