מקום לחגוג יום הולדת 60

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

מקום לחגוג יום הולדת 60

כשמדובר על חגיגת יום הולדת אין ספק שכל יום הולדת הוא מיוחד במינו, אבל, יש משהו בימי הולדת עגולים שגורם לכולם להרגיש שהפעם החגיגה היא עוד יותר מיוחד. אם אתם או מישהו אהוב עליכם מחפש מקום לחגוג יום הולדת 60, אתם במקום הנכון. כשמדובר על חגיגת יום הולדת עגול, יש כמה דברים שאפשר לתכנן ולעשות כדי להפוך את האירוע שלכם לאירוע המושלם עבורכם. נציג לכם פה את הטיפים ליום המיוחד שלכם כדי שתוכלו לחגוג אצלנו ב-NOAM.

איך מתכוננים לחגיגת יום הולדת 60?

בין אם אתם החוגגים או שאתם אלו שמתכננים את המסיבה עבור מישהו אחר, יש לנו כמה המלצות בשבילכם. בשלב הראשון הכי חשוב להתחיל מרשימת המוזמנים שלכם כדי שתוכלו למצוא מקום לחגוג יום הולדת 60 שיתאים לצרכים שלכם. אצלנו ב-NOAM נשמח לארח אתכם למסיבות ואירועים קטנים שמתאימים החל מארבעים אורחים ועד מאה אורחים. אחרי שהערכתם את כמות המוזמנים אתם יכולים להתחיל לחשוב על הקונספט לחגיגה שלכם. 

NOAM בית לאירועי בוטיק, שולחן קינוחים
אירועים קטנים
אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

NOAN - בית לאירועי בוטיק בנס ציונה

איך מתכוננים לחגיגת יום הולדת 60?

האם תרצו מסיבת ריקודים? אולי ארוחה עם הופעה? אולי חשוב לכם לייצר משהו אישי ותרצו להציג מצגת? כל אלו אפשריים אצלנו ב-NOAM. אם חשקתם במסיבת ריקודים, יש לנו עבורכם מקום לדיג'יי, תוכלו גם להשמיע פלייליסט שתכינו מראש ויתנגן ברקע כשהאורחים רוקדים ברחבה. בחלל הבוטיקי שלנו תוכלו להציג גם מצגת או סרטון קצר שתכינו, רק תעדכנו אותנו מראש בתוכנית ונוכל לדאוג לכל מה שצריך.

איזה אוכל מגישים בחגיגות יום הולדת 60?

כשאתם מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 60 בטח חשוב לכם במיוחד גם איזה אוכל תגישו לאורחים שלכם. ב-NOAM אנחנו מציעים לאורחים שלנו תפריט מגוון וטרי שמוכן על ידי השפית נועה דניס. נועה בוגרת לימודי קולינריה בבית הספר הצרפתי הנחשב Le Cordon Bleu. התפריט אצלנו ב-NOAM כולל מנות בסגנון ים תיכוני מודרני, אוכל צבעוני, עשיר וכיפי במיוחד שישראלים אוהבים. 

NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק בנס ציונה

מתכננים לחגוג יום הולדת עגול?

האוכל שלנו זה לב האירוע

המנות בתפריט מגוונות וטריות בשילוב דגים. בתפריט תוכלו למצוא מנות של ירקות טריים ומבושלים, פסטה טרייה שאנחנו מכינים במקום וכמובן קינוחים שווים. כל מה שצריך לארוחה משובחת וחגיגית עבור האורחים שלכם. לצד האוכל המשובח, נשמח להציע לכם את שירותי הבר שלנו שכוללים כמובן יינות איכותיים, משקאות קלים וגם קפה ותה.

באיזה סגנון מעוצב NOAM

את NOAM עיצבנו כמו שהיינו מעצבים את הבית שלנו ממש, והשאיפה שלנו היא שגם האורחים שלנו ירגיש מיד בבית. יש לנו פינת סלון עם ספה ושולחנות קפה וגם שולחנות עגולים לישיבה וארוחה באופן כזה שאפשר ממש לשוחח אחד עם השני בשולחן. כל האווירה מכוונת לחגיגות אינטימיות, בוטיקיות ושוות במיוחד. הסגנון העיצובי בו בחרנו והאופן בו עיצבנו את המקום מאפשרים לנו לקיים אירועים אינטימיים גם כשיש ארבעים אורחים וכגם כשיש מאה.

איך סוגרים אירוע?

אם שכנענו אתכם ש-NOAM הוא המקום עבורכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם. נשמח לשמוע בפירוט על החגיגה שלכם ולבצע את ההתאמות המדוייקות ליום שלכם. אחרי השיחה אתם כמובן יותר ממוזמנים להגיע לביקור, לשתות קפה ולהתרשם מהמקום ומאיתנו פנים מול פנים. 

הכל תחת קורת גג אחת

היתרון הגדול באירועים ב-NOAM הוא שאנחנו מציעים לכם בתחנה אחת את כל השירותים שאתם צריכים כדי לארגן חגיגה מושלמת. אנחנו נשמח לעזור לכם בכל מה שקשור לתיאום והפקה של האירוע, בין אם מדובר במקרן, כמות אורחים או אופן ההושבה. אחרי שנתכנן יחד את האירוע כל שנותר הוא לחכות לחגיגה הגדולה וליהנות.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support