מקום לבת מצווה

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

מקום מיוחד לבת מצווה

מחפשים מקום לבת מצווה? מקום באווירה חמימה, ביתית, נעימה, מסוג המקומות שלא אתם ולא המוזמנים שלכם תרצו לעזוב? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! NOAM – בית לאירועי בוטיק. אירועים של 50-100 מוזמנים.

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

אירוע של פעם בחיים

בת מצווה הוא ללא ספק בין האירועים הכי חשובים ומשמעותיים, עבור כל משפחה שיש לה בת או כמה בנות. אירוע סמלי, מרגש, כזה שמשקיעים בו לא מעט זמן ומחשבה בתכנון. כל משפחה או כל נערה, בוחרת לחגוג את בת המצווה שלה בצורה קצת שונה. יש כאלה שמחפשים מקומות לבת מצווה שיפיקו להם אירוע אינטימי רק עבור המשפחה והחברים הקרובים ביותר, יש כאלה שרוצים להפיק אירוע גדול אבל כולם רוצים שהאירוע יהיה מיוחד שכולם יזכרו אותו הרבה זמן אחרי

אז מה אנחנו מציעים לכם?

  • תפריט קולינרי ברמה גבוהה ובהתאמה אישית של נועה דניס – השפית של המקום. 
  • בבר שלנו אתם והאורחים שלכם תוכלו להנות ממגוון היינות המעולים שלנו תוצרת הארץ 
  • מערכת סאונד מתקדמת לצד תאורה ברמה הגבוהה ביותר 
  • שירות ואירוח ברמה הגבוהה ביותר
  •  שולחנות עגולים שתוכננו בקפידה רבה במטרה ליצור אווירה ייחודית ונוחה בין האורחים, סלון עם מערכת ישיבה
  • מקום לבת מצווה מושלם!
מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק - בת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקום לבת מצווה

אז איך זה עובד בעצם?

אוכל, קינוחים, אלכוהול והגשה- נועה היא השפית ואחראית על בניית התפריט, בהתאם לקונספט האירוע. התפריט שלנו מבוסס על מנות חלביות עם דגים כמובן, כאשר אנו מקפידים על איכות וטריות המרכיבים מעל הכל. שילוב מושלם בין איכות לשילוב טעמים יוצא דופן. התפריט מורכב ממנות איטלקיות צרפתיות עם נגיעות ים תיכוניות.

הפקה, עיצוב ואירוח- עמית אחראי על כל מה שקשור לתכנון והפקת האירוע. על הלו“ז של בת המצווה, המוזמנים ותכנון מקומות הישיבה

מדוע NOAM הוא המקום המושלם להפקת אירועים?

אחרי שהפקנו ולקחנו חלק פעיל במשך שנים רבות באינספור אירועים שהתקיימו בחצרות, גינות, וילות, דירות ובתים של אנשים, הבנו מה רוב הקהל הישראלי מחפש. מקום שהוא בית. לכן, שתכננו את NOAM רצינו שהוא ירגיש ממש כמו בית. הכנסנו פינת ישיבה דקורטיבית שהופכות את המקום לסלון של ממש, ספריות וכורסאות וחלל רחב ונוח. בחרנו עבורכם מערכת תאורה וסאונד סופר מתקדמת כדי שהכל יהיה פשוט ומדויק. את המקום עיצבנו באווירה כפרית בהשראה חבל טוסקנה המרהיב, אבן ועץ טבעיים כדי שבאמת תרגישו כמו בבית. מקום לבת מצווה מושלם בשבילכם.

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקום לאירוע קטן
מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה

איך האוכל מוגש?

התפריט מבוסס כאמור על מנות מוקפדות, עם דגש על בחירת המרכיבים, בהתאם לעונה בשנה. בדרך כלל הקונספט הוא בסגנון ”בופה“, כך שהקהל שלכם יוכל להנות ממגוון רחב של מנות טריות וטעמים ייחודיים. כל המנות מוכנות בסמוך לאירוע בעבודת יד קפדנית. תשוקה ואהבה אינסופית לאירוח, אנשים ואוכל. אפילו היין נבחר מיקבי בוטיק ישראלים. 

האירוע הבא שלכם אצלנו

כך או כך, בת מצווה הוא אירוע בלתי רגיל, אירוע לו כלת בת המצווה מחכה כל כך הרבה זמן ומתרגשת. ואתם… ההורים הגאים, ודאי מתרגשים ביחד איתה. בכל אופן, מה שנחשב ליחסית מורכב בהפקה אירוע כזה, הוא שעלינו לקחת בחשבון לא מעט ספקים שיקחו חלק באירוע. אז בנועם זה קצת אחרת. תוכלו להנות מכל השירותים, תחת קורת גג אחת ולהפיק ביחד איתנו בת מצווה מהסרטים, אנחנו פה להגשים גם לכם וגם לכלת בת המצווה את החלומות. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ומשם השמיים הם הגבול.

מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק בנס ציונה
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

רוצים לדבר איתנו?

רוצים לקבל מידע נוסף על הפקת בת מצווה אצלנו ב – NOAM? אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות וללוות אתכם, שלב אחר שלב באחת ההפקת הכי מרגשות בחייכם כמשפחה. אנחנו כאן להגשים לכם חלומות.

מה חושבים עלינו הלקוחות

מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק
נגן וידאו אודות מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

רומי

בדיוק סגרנו עכשיו אירוע, מהמם, מקסים, התגובות של האורחים נלהבות עוטפות באנרגיות טובות. המקום היה מעל ומעבר למשוער, האוכל כל כך טעים שהם לא הפסיקו לאכול ולא לדבר על המתוקים אפילו. עמית ונועה עשו לנו אירוע מושלם. מהרגע שהגעתי לאירוע וראיתי את נועה נרגעתי

ליאת וטל

נגן וידאו

מאיה

חגגנו בת מצווה למאיוש בת הזקונים שלנו ב- NOAM. היה מקסים, מרגש. בייתי, אוכל נהדר, אווירה מצויינת. כולם נהנו, היה ממש כיף. 

מה שהיא אמרה ועוד. היה מדהים, מדהים, מדהים. לא יכל להיות יותר טוב, חבל על הזמן

שירלי ואלי

מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק
נגן וידאו אודות מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

אגם

חגגנו עכשיו…ממש ברגע זה בת מצווה לאגמי ופשוט הרגשנו שאנחנו חוגגים עם המשפחה הכי קרובה בבית של עצמנו. פשוט היה כיף ומוקפד, ובייתי וחם. והאוכל טעים והמקום מקסים. אנשים לא הפסיקו לבוא ולשאול איפה מצאנו את המקום הזה. אגם הרגישה נוח והיה כיף גדול, חם ונעים, מחכים לאירוע הבא שיהיה במהרה. 

יעל

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support