חתונות עד 100 איש

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

חתונה עד 100 איש

אפשר לחלק הזוגות הנישאים בישראל לשתי קבוצות. אלה שחולמים על חתונת ענק עם הרבה מוזמנים, גם אם הם לא בהכרח מכירים את כולם, ואלה שחולמים על חתונה קטנה, אינטימית, חתונה של משפחה וחברים קרובים בלבד, חתונה עד 100 איש. הפעם בחרנו לדבר על הקבוצה השנייה. 

חתונה אינטימית בשפלה

אם גם אתם מחפשים מקום לחתונה של עד 100 מוזמנים, חתונה אליה אתם מזמינים את האנשים הקרובים לכם ביותר, אלה שירימו לכם, אלה שאתם נמצאים להם ממש בתוך הלב ולהיפך, הגעתם למקום הנכון! NOAM – בית לאירועים קטנים הוא חלל לאירועי בוטיק אשר תוכנון בקפידה רבה בכדי להגשים לכם את החלומות.

NOAM בית לאירועי בוטיק משפחתיים

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבר מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק

מדוע המיקום של החתונה כל כך חשוב?

לא סתם אומרים שהלוקיישן באירועים הוא הכל. הוא באמת הכל. המיקום משפיע על כל החוויה, על העיצוב, על האווירה ולכן כדאי לבחור מקום איכותי, מקום שלו, מקום שנותן הרגשה טובה.

מה זה NOAM ולמה הוא מתאים לחתונות קטנות

NOAM הוא בית. המקום עוצב כבית, כאשר העיצוב נעשה בהשראה ממקומות כמו פרובנס וטוסקנה. הרבה עץ ואבן טבעיים, תאורה חמה, מערכות ישיבה דקורטיביות, מרפסת קטנה, בר מרשים, מערכת סאונד מתקדמת, מקרנים ואפילו ספריה. הכל כדי שאתם והאורחים שלכם תרגישו בבית. מהרגע שנכנסים ל- NOAM, פשוט לא רוצים לעזוב, והרי מה אנחנו רוצים לשדר לאורחים שלנו יותר ממקום כזה מזמין, משפחתי וכייפי? מקום מושלם לחתונה קטנה.

בוטיק - זה אומר שכל האוכל מוכן בעבודת יד

שירות ללא פשרות

אירוח חסר פשרות – עמית, מפיק האירועים של נועם אחראי על כל מה שקשור לעיצוב והפקת האירוע. מבחירת המפות לשולחנות, דרך איך שהמקום יחולק מבחינת מקומות הישיבה ועד התזמון של המוזיקה שמתנגנת בקבלת הפנים. הכל מתוכנן לפרטי פרטים עם הרבה מאוד כוונה, תשומת לב והקשבה לכם.

קולינריה ברמה הגבוהה ביותר

אוכל ברמה קולינרית בינלאומית – נועה, השפית והקונדיטורית של NOAM אחראית על בניית התפריט, בחירת חומרי הגלם, הכנת האוכל עם הצוות בסמוך לאירוע וההגשה. התפריט מבוסס על מנות חלביות על טהרת הצמחונות. את הפסטות אנחנו מכינים בעבודת יד וגם את הבצק של הפוקצ‘ות והלחמים, את חומרי הגלם אנחנו בוחרים דרך ספקים מקומיים שמגדלים את המוצרים בעצמם. שום דבר לא מגיע מוכן, הכל נעשה עם המון אהבה, התייחסות לכל פרט וכל מרכיב שנכנס למנות השונות.

איך אתם חולמים שהחתונה שלכם תיראה

הכל תחת קורת גג אחת

כל מה שצריך להפקת חתונה קטנה, תחת קורת גג אחת – ב – NOAM תוכלו להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת, ככה שאתם בעצם לא צריכים להתאמץ יותר מדי, חוץ מלספר לנו איך אתם חולמים שהחתונה שלכם תיראה ותרגיש. יש לנו הכל. מערכות ישיבה, שולחנות וכסאות, כלים, מפות, מוזיקה (כמובן שאפשר להזמין ספקים מבחוץ כמו דיג‘י, להקה המנגנת מוזיקה חיה, צלם וכדומה). הקייטרינג הוא לגמרי שלנו ורק הלקוחות החוזרים שלנו יכולים להעיד עד כמה האוכל הופך כל אירוע לבלתי נשכח.


הפרטים הקטנים עושים את ההבדל

דיוק לכדי פרטים – שבוחרים להפיק חתונה קטנה, הכל צריך להיות סופר מוקפד וסופר מדויק וזה בעצם מה שאנחנו ב – NOAM עושים הכי טוב ביחד. הצוות שלנו חי, נושם וחולם אירוע, ככה שכל מה שאתם והאורחים הולכים לקבל אצלנו זו חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. מסוג האירועים שאף אחד לא שוכח וכולם מדברים עליהם לעוד הרבה מאוד זמן. כעת, כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם, וביחד נשמח לאפיין את החתונה שלכם, להבין את אופי הקהל ואת הקונספט שאתם מחפשים ומשם אנחנו בדרך לחתונה בוטיק של פעם בחיים.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support