מקום לאירועים קטנים במרכז

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

מקום לאירועים קטנים

לא פעם אנחנו נמצאים לפני תקופה שבה עלינו לתכנן ולהפיק אירוע עבור אחד מבני המשפחה הקרובים שלנו, או אפילו עבור עצמנו. אם בעבר, רוב הישראלים היום בוחרים להפיק את האירועים שלהם בגדול, אולי אפילו בענק, באולמות גרנדיוזיים וגני אירועים מוכרים בעל שם ומוניטין בתחום, היום המגמה היא דווקא לכיוון של אירועים קטנים. אם גם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים במרכז, הגעתם בדיוק למקום הנכון. 

למה לעשות דווקא אירוע קטן

אחת הסיבות לכך שאנשים מחפשים להפיק אירועים קטנים ולא גדולים, היא משום שהם מחפשים את הביחד, את הייחודיות, ורוצים ליצור באירוע שלהם אווירה שונה, כייפית, אם תרצו אפילו מגניבה. לא סתם המושג בוטיק תפס תאוצה אדירה. אם אתם מתחברים לקונספט של ”בהתאמה אישית“, ”תפירה מדוייקת של חליפה ושמלה כלה“, אירועים שמותאם בדיוק מושלם לצרכים ולמטרות שלכם, תישארו איתנו.

NOAM - בית לאירועי בוטיק במרכז הארץ

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקום לאירוע קטן
NOAM בית לאירועי בוטיק נס ציונה

מהם המאפיינים של אירוע קטן?

שאנחנו מדברים על בחירת מקום לאירועים קטנים במרכז, יש כל מיני קריטריונים שאנחנו צריכים על בסיסם לקחת החלטות. זה שונה לגמרי מאירוע גדול. באירוע קטן יש לנו הרבה יותר אפשרויות, יותר מגוון, יותר מנעד ויותר יכולת להתאים כל החלטה לצרכים שלנו, למה שאנחנו רוצים. אצלנו ב – NOAM – בית לאירועים, מפיקים אירועים קטנים של בין 50-100 מוזמנים לכל היותר. מה מייחד אותנו? 

מה מייחד אותנו?

בשונה מאולמות המכילים מאות ואלפי משתתפים, אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם ולא פחות חשוב עבור האורחים שלכם  אירוע באווירה משפחתית, אינטימית, כייפית ונעימה. אווירה רגועה במקום חמים שהוא בית עבור הלקוחות שלנו. מקום שאם נכנסים אליו, לא רוצים ללכת. המטרה שלנו היא להפיק את האירוע עבורכם על פי כל החלומות והשאיפות שלכם ופשוט להגשים לכם אותם בצורה מדוייקת ומשקפת. אנו שמים דגש רב על איכות, דיוק, הקפדה ולא מתפשרים בדרך על יחס אישי והקשבה לצרכים של הלקוח.

קייטרינג בוטיק - זה אומר שכל האוכל מוכן בעבודת יד

איך NOAM מתאים להפקת אירועים קטנים במרכז?

NOAM כאמור הוא בית לאירועים. הקמנו ועיצבנו את המקום, אחרי שהפקנו אינספור אירועים בבתים וחצרות של אנשים. אירועים פרטיים שהם אחרים לגמרי ממה שאנחנו רגילים להרגיש שאנחנו מגיעים לחתונה באולם או בר מצווה בכותל. NOAM הוקם במטרה להגשים חלומות לכם. מתוך המקום הזה שאנחנו כל כך אוהבים לארח, כל כך אוהבים לבשל ואנחנו מעבירים את האהבה הזו שלנו, אולי אפילו התשוקה הזו, דרך האנשים שמגיעים אלינו בשאיפה שהפעם תבחרו בנו.

למי זה מתאים?

אם אתם רוצים להפיק אירוע שהוא בלתי נשכח, כזה שייזכר גם לכם וגם לאורחים שלכם, כנראה שהמקום שלנו מתאים לכם. הוא פשוט נותן מענה מקיף לכל הפרטים הקטנים והגדולים. נועם הוא קודם כל בית ולפני הכל בית. בחרנו את המקום ועיצבנו אותו בכדי ליצור אווירה של חום, של בית. אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של פתרונות אירוח וסלון עם ספות נוחות, כורסאות, ספריות, מערכת תאורה יחודית, סאונד ברמה טכנולוגיה גבוהה, מקרנים, עיצוב עדין, הכל במטרה שתרגישו בבית. אנחנו שמים דגש רב על נושא הקולינריה ואת התפריט שלנו בונה השפית נועה שמקפידה ביתר מידה על כל מרכיב שנכנס לכל מנה. הכל מוכן בעבודת יד בסמוך לאירוע. התפריט הינו  צמחוני חלבי מובחר והוא מבוסס על הרכיבים הכי איכותיים וטריים שאתם יכולים רק לדמיין.

המקום מתאים לכל סוגי האירועים – פרטיים ועסקיים גם יחד.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support