אולם לאירועים קטנים

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

אולם לאירועים קטנים

אם אתם מחפשים מקום אינטימי, חמים, מעוצב ונעים במטרה להפיק אירוע קטן משפחתי או עסקי – הגעתם למקום הנכון! למרות שיש בישראל כמות די גדולה של אולמות אירועים קשה מאוד למצוא אולם לאירועים קטנים ובטח מקום בסטנדרטים של אולם גדול שנותן מענה ומעטפת כוללת עבור כל מה שצריך. זו הסיבה שבחרנו להקים את NOAM. מקום שתוכלו להפיק אירוע מוצלח ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר גם לכמות מוזמנים קטנה מ – 100 איש. 

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

מקום לאירועים קטנים

NOAM הוקם במטרה לתת מענה הן לקהל הלקוחות שלנו והן ללקוחות חדשים שמעוניינים להפיק אירועים קטנים. הכוונה היא לאירועים בסדר גודל של בין 50-100 מוזמנים. למרות שהמטרה היא להפיק אירועים קטנים, המקום רחב ולא מורגשת בו הצפיפות והדחיסות, זאת בשונה ממקומות אחרים הבנויים על אותו הקונספט. שולחנות עגולים מעץ מלא יוצרים תחושה משפחתית ונעימה, בר מרהיב מאחוריו עומד המטבח שלנו ובו אנחנו מבשלים את האוכל שאנחנו כל כך אוהבים להכין עבורכם. NOAM  אולם לאירועים קטנים.

אז איך זה עובד?

בשלב הראשון, אחרי שתיצרו איתנו קשר, נשמח ללמוד ביחד אתכם את האירוע על כל המשתמע מכך. נבין מיהו הקהל, למה אתם מתחברים ולמה פחות, איזו אווירה אתם רוצים ליצור, כמה אנשים מוזמנים, מה התקציב שלכם. בשלב השני, נתחיל ממש לתכנן את האירוע. נדבר ביחד על העיצוב שמתאים לכם – הכלים, הפרחים, הנרות, המפות, המוזיקה שהייתם רוצים שתתנגן ברקע- קלאסית או עכשווית, התאורה, לוח הזמנים של האירוע עצמו וכמובן התפריט. נציג בפניכם את המנות הטובות ביותר שלנו וביחד נוכל לבנות תפריט מדויק בהתאם לאירוע שלכם. 

מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

למה אנחנו?

כי אנחנו מגשימים את החלום שלכם. כי אנחנו אנו שמים דגש על כל פרט ופרט עד לרמת דיוק מושלמת. כל המנות מוכנות בסמוך לאירוע על בסיס חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ללא יוצא מן הכלל. כי המקום מצוייד במערכת סאונד ותאורה מתקדמות ליצירת אוירה נעימה, האלכוהול ברמה הגבוהה ביותר ובקיצור, אירועים הם חלק בלתי נפרד ממי ומה שאנחנו. אנחנו חיים, נושמים וחולמים אנשים, אירוח וקולינריה כבר כמה עשורים וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לחוויה מעוררת חושים.

תפריט משתנה ומותאם אישית

התפריט שלנו הוא חלבי עם דגים טריים. בחרנו בתפריט זה כדי ליצור על השולחן שפע ומגוון, תפריט שכל אחד יכול להתחבר אליו. אם תרצו ניתן לבחור מנות צמחוניות, טבעוניות, לרגישים ללקטוז, גלוטן וכדומה. מגוון של ירקות טריים בהתאם לעונה השנה, סלטים צבעוניים, מנות פסטה ורביולי שאנחנו מכינים בעבודת יד, מנות אנטיפסטי מעולות, קינוחים בהשראת איטליה וצרפת, הכל מוכן בסמוך לאירוע על ידי שתי השפיות שלנו.

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום ליום הולדת - NOAM בית לאירועי בוטיק - שולחן אבירים

נדאג לכל מה שאתם צריכים

החלל מעוצב בהשראת חבל טוסקנה עם נגיעות של עץ, אבן וצבעים עמוקים אך רכים. המקום מכיל את כל מה שצריך להפיק אירוע איכותי, בסטנדרט בינלאומי ללא יוצא מן הכלל. שאתם בוחרים ב- NOAM אולם לאירועים קטנים אתם בוחרים להפיק אירוע בלי להתאמץ, בלי לחפש ספקים חיצוניים, פשוט כי דאגנו עבורכם להכל.

מה כולל התפריט?

כעת, כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר שלנו ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה. אנחנו גם מזמינים אתכם להתרשם מהתוכן ומהתמונות בדרך להגשמת חלום עבורכם ועבור האורחים שלכם. 

מקום ליום הולדת - פוקצ'ות עבודת יד - NOAM בית לאירועי בוטיק
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support