אירועים קטנים בשפלה

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

מקום לאירועים קטנים

החיים שלנו מלאים באירועים. אחת לכמה זמן, אנחנו עומדים להפיק אירוע. כמובן שמדובר בדבר משמח מאוד, ויחד עם זאת, יש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לדאוג להם, לפני בזמן וכן, לפעמים גם אחרי האירוע. בין אם אתם מפיקים את בר המצווה לבנכם היקר ובין אם מדובר ביום הולדת עגול מספר 50 לבעל, או אפילו חתונה, אחת ההחלטות הכי חשובות שאתם צריכים לקחת היא ללא ספק המיקום. 

אירועי בוטיק בשפלה

ללוקיישן שאנחנו בוחרים השפעה ישירה על כל הצלחת האירוע, מכוס היין שהאורחים מקבלים בקבלת הפנים ועד הביס מעוגת הגבינה עם כוס האספרסו בסיום. מהשיר הראשון ועד הריקוד האחרון. אם גם אתם מחפשים מקום שמתאים לקיום אירועים קטנים בשפלה, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון!

אירועי בוטיק ב- NOAM

NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקום לאירוע קטן

מדוע דווקא אירוע קטן?

יש כל מיני סיבות לכך שאנשים בוחרים להפיק דווקא אירוע קטן ולא אירוע גדול. אירוע קטן הוא ייחודי יותר, הוא אירוע אווירתי, אירוע שאפשר להעניק לאורחים שלנו יותר. הכל נעשה תוך מחשבה תחילה במטרה לדייק את זה. בשונה מאירועים גדולים שמבוססים על תבנית ברוב המקרים, אירועים קטנים בשפלה נתפרים בהתאמה אישית. בדיוק רב ותוך הקשבה לצרכים שלכם. זה בדיוק מה שאנחנו ב – NOAM עושים. מקשיבים ללקוחות שלנו ומגשימים להם חלומות.

מה מייחד אירוע קטן ?

שאנחנו מדברים על בחירת מקום לאירועים קטנים בשפלה (נס ציונה, רחובות, ראשון לציון) יש כל מיני דברים שעל הבסיס שלהם אנחנו לוקחים החלטות. יש הבדל ניכר בין אירוע גדול אותו מקיימים באולם המכיל 500-1,000 מוזמנים, לבין אירוע קטן של 50-100 מוזמנים. בשונה מאולם גדול בו אין לנו יותר מדי גמישות באוכל, בעיצוב, בספקים, באירוע קטן אנחנו קובעים את הכל.

אירועי בוטיק ב- NOAM

איך אנחנו נכנסים לתמונה?

אצלנו בנועם – בית לאירועים, מקום שהוקם תוך מחשבה עמוקה ליצירת חלל שהוא בית, על כל המשתמע מכך, מפיקים אירועים קטנים- 50-100 מוזמנים.  אצלנו גם אתם ובעיקר האורחים שלכם תוכלו להנות ממרפסת מקדימה, חלל רחב ולא צפוף, מערכות ישיבה דקורטיביות, מטבח פתוח. ברגע שתיכנסו אלינו תבינו שפשוט כל מה שרוצים הוא להישאר. האווירה שמחכה לכם אצלנו היא אווירה אינטימית, משפחתית, נעימה…מקום חמים שמהווה בית עבור כל מי שנכנס אליו. אנחנו כאן להגשים חלומות ומקפידים על איכות, דיוק ויחס אישי. אירוע שנתפר בצורה הכי מדויקת שיש לצרכים ולמטרות שלכם.

בית לאירועי בוטיק בנס ציונה

איך NOAM מתאים להפקת אירועים קטנים במרכז?

NOAM הוא בית לאירועים. הקמנו ועיצבנו את NOAM, אחרי שלקחנו חלק והפקנו אינספור אירועים בבתים וחצרות פרטיים של קהל הלקוחות שלנו. אירועים שבהם מרגישים את ההבדל ביניהם, לבין אירועים המתקיימים בגן אירועים, אולם או בת מצווה במועדון. זה משהו אחר. הכי בוטיק שיש.

למי זה מתאים?

אם אתם חולמים להפיק אירוע בלתי נשכח, אירוע שייזכר גם לכם וגם לאורחים שאתם מזמינים כאירוע שונה ומיוחד, NOAM זה המקום בשבילכם.  כאמור, אנחנו מציעים לכם מגוון פתרונות אירוח וסלון עם ספות סופר מפנקות ונוחות, כורסאות, ספריות, מערכת תאורה וסאונד מתקדמת, שני מקרנים להקרנת סרטונים ותמונות ועוד. אז כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר, לספר לנו קצת על עצמכם, על האירוע שלכם ועל האורחים שלכם ומשם, השמיים הם הגבול.

המקום מתאים לכל סוגי האירועים – פרטיים ועסקיים גם יחד.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support