מקום לחתונות קטנות

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

מקום לחתונות קטנות ואינטימיות

זוגות רבים מחפשים מקום לחתונות קטנות. מקום אינטימי, רגוע, באווירה טובה, משפחתית אבל, וזה אבל גדול מבלי להתפשר על האיכות של האירוע. כי הרי חתונה היא אירוע של פעם בחיים. אירוע שבו אנחנו משקיעים מחשבה ואנרגיה בכל פרט, מהקטן ועד הגדול. אירוע מרגש. השאלה היא כמה מקומות כאלה שמתאימים כלוקיישן לאירוע חתונה קטנה אתם באמת מכירים? מקומות שמצד אחד מתאימים לאירוע קטן ואינטימי אבל מצד שני לא מתפשרים על הסטנדרט הגבוה ביותר. על אווירה ייחודית ועיצוב מושקע, על אוכל ברמה קולינרית סופר גבוהה, על מערכת סאונד ותאורה מתקדמת ועל שירות מלבב, מחבק, מפנק. אז מסתבר שיש מקום כזה. לפחות אחד. תכירו את NOAM מקום לחתונות קטנות.

סוגי האירועים שאנחנו עושים

NOAM תוכנן ועוצב במטרה לספק מענה לכל מי שמחפש מקום ייחודי לאירועים קטנים, כולל חתונה קטנה. פרט לחתונות ניתן להפיק מגוון רחב של אירועים מ-50 ועד 100 מוזמנים. ימי הולדת מיוחדים כמו יום הולדת 50,60,70 או 80, בר מצוות ובת מצוות, מסיבות מסוגים שונים כמו למשל מסיבות רווקים, מסיבות רווקות, מסיבות גיוס או שחרור, אירועים משפחתיים אחרים וגם אירועים עסקיים מסוגים שונים. חשבנו על הכל. פרט אחרי פרט. מרחבה בה אפשר לרקוד, דרך מקרנים עליהם ניתן להקרין תמונות, סרטים וסרטונים, קייטרינג ברמה קולינרית בינלאומית ובר אלכוהול משובח. כל מה שצריך לאירוע מיוחד תחת קורת גג אחת.

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבר מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

NOAN - בית לאירועי בוטיק

איך זה עובד?

ובכן, בשלב הראשון אנחנו לומדים את האירוע ביחד אתכם. נשאל אתכם שאלות בכדי לאפיין את האירוע בצורה ובאופן הכי מדוייק שניתן. נבין כמה אורחים אתם מעוניינים להזמין, מה אופי האירוע, מי הקהל, איך הייתם רוצים שהמקום יהיה מעוצב ובאיזו אווירה. נציע לכם כל מיני סוגים של מנות וסגנונות אירוח במטרה לדייק את זה אפילו יותר. מגוון של סלטים טריים איכותיים אותם אנחנו מרכיבים בהתאם לעונה בשנה – קיץ, חורף, סתו ואביב. ירקות אפויים בתיבול עדין עם שמן זית ועשבי תיבול, פוקצ‘ות, פסטות ורביולי אותן אנחנו מכינים בעבודת יד ועוד.

מהו הסגנון של האירוע?

למעשה, אנחנו מספקים לקהל שלנו, גם ללקוחות שכבר מכירים אותנו במהלך השנים האחרונות בהן הפקנו אינספור אירועים מכל הסוגים ומכל המינים וגם לאלה שעדיין לא מכירים אותנו ורוצים להכיר מעטפת כוללת ורחבה של כל מה שצריך בכדי להפיק אירוע שהוא לא פחות ממושלם. אנחנו נותנים מענה כמעט לכל גחמה, רעיון או חלום שלכם כדי שבאמת תרגישו שאתם מפיקים אירוע של פעם בחיים.

NOAM בית לאירועי בוטיק
סלט עדשים

מתכננים חתונה קטנה? אז מחכה לכם?

האוכל שלנו זה לב האירוע

אוכל טרי, מזין, מגוון ובריא – אנו מכינים את כל המנות בסמוך לאירוע ולא מתפשרים על פחות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר והטריים ביותר. הכל נקנה ומוכן בסמוך לאירוע בעבודת יד, בלי חומרים משמרים, בלי מוצרים שעברו תהליכים מתועשים, מגוון, נקי ואסתטי. וכל זה נעשה במטבח שלנו במקום ומוגש לכם ישר מהתנור.

עיצוב כפרי באיכות גבוהה

עיצוב כפרי – לקחנו השראה מאזורים אירופאיים כפריים כמו פרובנס וטוסקנה. המון עץ טבעי, אבן טבעית, צבעים עמוקים וחמים כדי ליצר מקום שהוא בית לאירועים. לא עוד אולם גרנדיוזי, לא עוד גן אירועים על אותו שטנץ שכולם כבר מכירים. משהו אחר, שונה באווירה של בית. מגוון של פתרונות ישיבה מעוצבים ונוחים, ספריות הפזורות, שולחנות עגולים ובר מאחוריו המטבח הפתוח.

השירות שלנו

יש לנו אהבה אינסופית לאנשים, לאוכל, לאירוח ולכן האירוע שלכם יהיה מפנק ואיכותי עם הקפדה על כל פרט.

דברו איתנו

מחפשים מקום לחתונות קטנות? כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות לקראת חתונה קטנה מוצלחת ולהתחיל לתכנן את האירוע הבא ביחד אתכם.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support