מקום ליום הולדת

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

יום הולדת היא תמיד אירוע מרגש. היום שבו אנחנו רוצים להיות עם האנשים שהכי קרובים אלינו בעולם, שאוהבים אותנו ואנחנו אותם, יום הולדת הוא תמיד סיבה למסיבה. יחד עם זאת, שמדובר ביום הולדת עם משמעות ייחודית כמו יום הולדת עגול – 40, יום הולדת 50, יום הולדת 60, 70 או 80, החגיגה היא כפולה ומכופלת! מחפשים מקום ליום הולדת? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון!

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק

אז מי אנחנו?

למקום שלנו קוראים NOAM. מקום שהוא בית. מקום לחגוג אירועים משפחתיים משמחים, מרגשים, מקום שבו השקענו אינספור מחשבה ואנרגיה כדי שהוא יהיה מדויק וייחודי. מסוג המקומות שמתאימים לאירועים קטנים… מ-50 ועד 100 מוזמנים. NOAM מעוצב בסגנון כפרי עם השראה מחבל טוסקנה. עץ מלא, נגיעות של אבן וצבעים עמוקים. השילוב בין חומרי הגלם הטבעיים, התאורה החמה ופינות הישיבה שנמצאות בכל מקום, הופכים את החלל לנעים וכייפי לשהייה. המקום מתאים להפקת מגוון של אירועים בנוסף לימי הולדת כמו חתונות קטנות, בר מצווה, בת מצווה, אירועים עסקיים ועוד. NOAM – מקום ליום הולדת. 

מאיפה הכל התחיל?

אז נעים מאוד להכיר. קוראים לי נועה דניס וביחד עם הבן זוג שלי עמית, אחרי שנים של ניסיון בתחום, שנים בהן אנחנו מפיקים אירועים בבתים ובחצרות של אחרים, החלטנו לקחת את הקייטרינג שלנו צעד אחד קדימה או אם תרצו, שלב אחד למעלה. החלטנו להקים מקום משלנו. תמיד אהבתי אנשים, תמיד אהבתי לארח ויותר מכל, תמיד סקרן אותי המטבח ומה שיש לו להציע. אני אוהבת ומחוברת לטבע, לאמא אדמה ולכן במטבח שלי עובדים רק עם חומרי גלם איכותיים, טריים, טובים. זה מה שהופך כל מנה לפשוט מושלמת. לא יותר ולא פחות. שילובי הטעמים יגרמו לכם להתרגש ולהעלות חיוך. 

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק - הסלון

איך זה עובד?

ברגע שהחלטתם להפיק אצלנו את יום ההולדת שלכם או הפתעה עבור אדם הקרוב לכם מאוד, אנחנו כבר נדאג להכל. אצלנו תוכלו להגיע לאירוע שלכם כמו כל שאר האורחים. כמו מלכים. הכל מושקע, מוקפד, מדויק ואת האמת, מזכיר את חו“ל. ביחד נוכל לבנות את התפריט ולבחור את המנות שהכי מתאימות לכם. הקונספט מבוסס על קייטרינג חלבי – צמחוני. מגוון של מנות קלילות, טריות שכל אחד יכול להתחבר אליהן. דברו איתנו ונבנה יחד איתכם את התפריט שמתאים לאירוע שלכם. 

הכל טרי ומוכן במקום

האוכל מבושל בסמוך לאירוע במטבח הפתוח שלנו מאחורי הבר. אם תרצו ניתן לבסס את התפריט כולו או לשלב מנות טבעוניות, צמחוניות, ללא גלוטן וכדומה. מה שמיוחד במקום שלנו ובצוות שלנו הוא שאצלנו בעצם אתם יכולים להנות ממעטפת כוללת להפקת אירוע. הכל תחת קורת גג אחת. העיצוב, הקייטרינג, השולחנות, ההגשה, המלצרים והברמנים, האלכוהול, המוזיקה והתאורה. כל שנותר לכם הוא פשוט ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות, בדרך לאירוע מדויק שהוא הגשמת חלום.

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום ליום הולדת - פוקצ'ות עבודת יד - NOAM בית לאירועי בוטיק

כל מה שאתם צריכים במקום אחד

החלל מתוכנן ומעוצב בהשראה חבל טוסקנה. שילוב בין עץ טבעי איכותי ואבן, צבעים רכים, מערכות ישיבה מפנקות. יש לנו מערכת סאונד והגברה שתוכלו להשמיע את הפלייליסט האישי שלכם. יש לנו מקרן ענק בשילוב מערכת הסאונד על מנת שתוכלו להציג במהלך האירוע את המצגת, הסרט או הקליפ שהכנתם לאירוע שלכם. בנוסף, ניתן לשלב מוזיקה בהתאמה אישית או להזמין הרכב מוזיקלי או כל אמן אחר שחשקה נפשכם שיופיע באירוע שלכם. NOAM מקום ליום הולדת, מושלם גם לבת מצווה וגם לבר מצווה

תפריט חלבי צמחוני עשיר ומגוון

הקונספט של האוכל מבוסס על תפריט חלבי צמחוני. כל המנות עברו תהליך מחשבתי בכדי לדייק את הטעמים ולהתאים לחיך הישראלי. מנות עם השראה ים תיכונית – איטליה, יוון וצרפת כמובן. מגוון של סלטים טריים המשלבים ירקות ופירות בהתאם לעונה בשנה, דגים טריים ומבושלים, פוקצ‘ות ופסטות טריות שאנחנו מכינים בעבודת יד וכמובן קינוחים שפשוט אי אפשר לעמוד בהם. האוכל הוא אוכל בריא, איכותי וטעים. ניתן כמובן לעשות התאמות ולהזמין מנות צמחוניות, מנות טבעוניות, מנות לאנשים עם רגישות ללקטוז או גלוטן. לצד המנות האורחים יוכלו להנות מאלכוהול איכותי ויינות בוטיק.

מקום ליום הולדת - NOAM בית לאירועי בוטיק - שולחן אבירים

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח להגשים ביחד אתכם את החלום.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support