מקום לבר מצווה

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

חוגגים בר מצווה - הגעתם למקום הנכון

מחפשים מקום לבר מצווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! מדובר באירוע מרגש, ייחודי ויוצא דופן, אירוע שמסמל את הגעתו של בנינו למצוות. לכן, משפחות רבות רוצות לחגוג את האירוע ומחפשות מקום מיוחד ואיכותי שיתאים לגודל המעמד. NOAM הוא חלל מרהיב ביופיו, מעוצב בקפידה רבה שמתאים לאירועים קטנים מ- 50 ועד 100 מוזמנים. החלל ממוקם בלב השפלה במתחם נגיש ונוח. החלל מצוייד בכל מה שצריך כדי להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח ותפריט שף ברמה הגבוהה ביותר. חשבנו על הכל. הכל כדי שאתם תוכלו להגיע לבר המצווה שלכם כמו מלכים, כמו כל האורחים ופשוט לא לדאוג לשום דבר לפני, בזמן ואחרי.

מקום לבר מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

אז מה אנחנו מציעים לכם?

  • תפריט שף ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, הכל נעשה בעבודת יד מחומרי הגלם הטובים ביותר, הכל טרי ונעשה במיוחד לאירוע שלכם
  • איכות השירות ברמה הגבוהה ביותר הכולל צוות מלצרים מקצועי
  • מתחם יפיפה, מעוצב בסגנון פרובנס עם אווירה ביתית ונעימה. מקום שהוא כמו בית אבל ברמה מקצועית
  • מערכת מולטימדיה משוכללת כוללת מקרנים, מסכים ומערכת הגברה
  • בר שתיה הכולל יינות משובחים להנאת האורחים שלכם
  • מקום שמציע את כל השירותים תחת קורת גג אחת מבלי הצורך לפנות לספקים חיצוניים

מאיפה הכל התחיל?

שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה דניס. אני שפית וקונדיטורית. אני והבן זוג שלי הבעלים של המקום. הצוות שלי ואני נושמים, חיים וחולמים קולינריה. אחרי שנים בהם גרתי בחו“ל ושאבתי השראה ממגוון של מקומות, למדתי באחד מבתי הספר המובילים בעולם לקולינריה – Le Cordone Blu, החלטתי לקחת את החלום שלי צעד אחד קדימה. אני כל כך אוהבת לארח, כל כך אוהבת אנשים ומבחינתי כל אירוע הוא הזדמנות לעשות טוב ולתת את מה שאני הכי טובה בו. אווירה משפחתית וכייפית, מקום אותנטי, אוכל מעולה, טרי ומשובח. ב- NOAM אנחנו מפיקים אירועים כל השנה. קיץ, חורף, סתו ואביב. מתי שתרצו לחגוג את האירוע שלכם אנחנו פה. 

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

חלל מעוצב

החלל המעוצב ב- NOAM, מקום לבר מצווה ולאירועי בוטיק, תוכנן ועוצב בהשראה חבל פרובנס. שילוב בין עץ טבעי איכותי ואבן, צבעים רכים, מערכות ישיבה כייפיות ומפנקות לישיבה ממושכת. ציידנו את המקום בשולחנות עגולים ליצירת תחושה משפחתית בכל שולחן וניתן לעצב את השולחן במגוון סגנונות בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולתקציב העומד ברשותכם.

מערכת סאונד ותאורה מובנים

מערכת סאונד ותאורה- אם אתם רוצים להציג במהלך האירוע סרטון, סרט או קליפ, יש לנו מקרן ענק בשילוב מערכת סאונד ותאורה. ניתן לשלב מוזיקה בהתאמה אישית או להזמין הרכב מוזיקלי/דיג‘י או כל אמן אחר שחשקה נפשכם שיופיע באירוע שלכם.

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום ליום הולדת - פוקצ'ות עבודת יד - NOAM בית לאירועי בוטיק

מטבח השפית פתוח

מאחורי הבר שלנו יש את המטבח, שם אני מבשלת את האוכל עם הצוות שלי. האוכל יוצא טרי ישירות לבופה ממנו האורחים בוחרים את המנות שלהם. האוכל תמיד טרי ומוכן מהמרכיבים האיכותיים ביותר בשוק. חומרי הגלם הם מהמשובחים בשוק מגיעים אלינו למטבח סמוך לזמן האירוע

מה כולל התפריט?

הקונספט של האוכל מבוסס על תפריט חלבי עם דגים. כל המנות עברו תהליך מחשבתי בכדי לדייק את הטעמים ולהתאים לחיך הישראלי. מנות עם השראה ים תיכונית – איטליה, יוון וצרפת כמובן. מגוון של סלטים טריים המשלבים ירקות ופירות בהתאם לעונה בשנה, דגים טריים ומבושלים, פוקצ‘ות ופסטות טריות שאנחנו מכינים בעבודת יד וכמובן קינוחים שפשוט אי אפשר לעמוד בהם. האוכל הוא אוכל בריא, איכותי וטעים. ניתן כמובן לעשות התאמות ולהזמין מנות צמחוניות, מנות טבעוניות, מנות לאנשים עם רגישות ללקטוז או גלוטן. לצד המנות האורחים יוכלו להנות מאלכוהול איכותי ויינות בוטיק.

NOAM הוא מקום לבר מצווה מושלם בשבילכם. אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

מה חושבים עלינו הלקוחות

מקום לחגוג בר מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק
נגן וידאו אודות מקום לחגוג בר מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

אסף

חגגנו עכשיו בר מצווה לבן שלנו ב- NOAM בית לאירועי בוטיק.

מקום מעולה, מאוד בייתי, בדיוק מה שרצינו, לא אולם, לא מסעדה, מאוד חם, יפיפה, אוכל טעים, שירות נהדר.

ממליצה לכולם. 

אורטל

מקום לבר מצווה - נעם בית לאירועי בוטיק
נגן וידאו אודות מקום לבר מצווה - נעם בית לאירועי בוטיק

נועם

חגגנו בר מצווה לבן שלנו נועם באולם NOAM. היה מקסים, היה שירות מצוין, המקום מעוצב יפה. היה טעים, היה מקסים, קיבלנו פידבקים מהאורחים שלנו מעולה, מעולה.

קיבלנו אחלה המלצות של אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו. נהנינו מאוד וקיבלנו ליווי צמוד. הרבה תשומת לב ואכפתיות

עינב ודניאל

מקום לבר מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק
נגן וידאו אודות מקום לבר מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

יונתן

חגגנו בר מצווה לבן שלנו אצל נועה ועמית,

 

היה מדהים, היה כיף, המקום יפה ומושלם, האוכל היה מעולה, כל המשפחה נהנתה.

ממליצים לכם בחם. 

שרון ורועי

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support