יום הולדת 50 – איך תארגנו את האירוע המושלם?

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

יום הולדת 50 זה כבר לא משחק ילדים

כל יום הולדת הוא חגיגי, וכל יום הולדת עגול הוא מיוחד, אבל כשמדובר על יום הולדת 50 יש ציפייה לאירוע מכובד במיוחד. בדרך כלל, בגיל 50 אנחנו כבר יותר מבוססים, יותר יודעים מה אנחנו רוצים, יותר מדויקים וזה הזמן לארגן מסיבה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עם אווירה ייחודית ומותאמת אישית בדיוק למה שמתאים לנו. אז אתם חוגגים יום הולדת 50, לכם או למישהו אהוב, הגעתם ללא ספק למקום הנכון. אנחנו ב-NOAM יכולים לעזור לכם לארגן את האירוע המושלם, כזה שכל החברים שלך יתלהבו ממנו, כל קרובי המשפחה ייהנו ממנו והכי חשוב, שחתן או כלת השמחה יהיה מאושרים עד הגג. נספר לכם עכשיו מה אנחנו מציעים כדי שתוכלו לקיים את האירוע הכי מדויק לכם.

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

למה NOAM הוא המקום המתאים לחגיגת יום הולדת 50?

את NOAM הקמנו יחד, נועה, שפית בוגרת לימודי בית הספר לבישול היוקרתי Le Cordon Bleu  ועמית, בוגר חברות הייטק שהצטרף אלי להגשים חלום. חלום של בית לאירועים קסום, באווירה משפחתית, מעוצבת, אינטימית ומרגשת. ומכיוון שאנחנו מתייחסים למקום שלנו כבית, אנחנו משקיעים בכל הפרטים הקטנים. כל עציץ, גוף תאורה, כיסא ומזלג נבחרו על ידנו בקפידה במטרה לייצר אווירה הוליסטית, מוקפדת ונעימה במקום שלנו.

מקום ליום הולדת 50

בחגיגת יום הולדת 50 פעמים רבות מדובר על אירוע של עשרות מוזמנים, ובמקרה כזה המקום שלנו מושלם. אנחנו יודעים לקיים אירועים מדויקים בטווח של בין ארבעים מוזמנים למאה ועשרים. כשיש ארבעים מוזמנים אנחנו יודעים לייצר אווירה אינטימית, וכשיש מאה ועשרים לייצר אווירה נעימה ומרווחת. יש לנו במקום שולחנות עגולים לישיבה נוחה לארוחה, פינות סלון לשיחה קלילה, בר משקאות פעיל ועוד. המקום שלנו נמצא בנס ציונה, ומתאים לכל מי שרוצה לחגוג אירוע קטן באזור השפלה.

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק

איך מתחילים לתכנן חגיגת יום הולדת 50?

ניתן לחלק כל תכנון של אירוע למספר שלבים עיקריים שאנחנו ממליצים עליהם אבל הם נכונים לכל אירוע ולכל מקום:

  1. הכנה של רשימת מוזמנים – תופתעו לגלות שעד שרשימת המוזמנים לא כתובה באופן ממשי, אתם לא באמת יודעים כמה מוזמנים יש לאירוע שלכם. אולי אתם חושבים שאתם יכולים להעריך, אבל לאט לאט תגלו את המספר האמיתי. חשוב לכתוב במדויק כמה מבוגרים, כמה ילדים וכן הלאה, כדי שתדעו אם המקום מתאים לכם ותוכלו לקבל הצעת מחיר מתאימה להרכב שלכם

קביעת תאריך לאירוע

2. החלטה על תאריך האירוע – אמנם יום ההולדת מתקיים ביום ספציפי, אבל יש הרבה אילוצים לקביעת תאריך של אירוע. אולי אתם מעדיפים ביום חמישי כדי שלמחרת היה חופש, אולי דווקא באמצע השבוע. יש תקופות של חגים, שאנשים נמצאים בחול ואין סוף אילוצים אחרים שעלולים להגביל אתכם. לכן כדאי להחליט על תאריך כמה שיותר מוקדם, גם כדי שיהיה פנוי וגם כדי שהאורחים החשובים שלכם ישריינו אותו

NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק, בר שתיה

הזמנה דיגיטלית זאת אופציה

3. שליחת ההזמנה לאירוע שלכם – אם כבר החלטתם מי המוזמנים והחלטתם על התאריך כל שנותר הוא לשלוח הזמנה. כיום זה מאד פשוט לייצר הזמנה מעוצבת באחת מהתוכנות החינמיות ברשת, את ההזמנה אפשר גם לשלוח בוואטס-אפ לכל המוזמנים שלכם. מומלץ כאשר מתקרבים לתאריך האירוע, לעשות שוב סבב אישורי הגעה כדי לוודא שהאורחים שלכם מגיעים. תוכלו לעשות זאת עצמאית או לשכור שירותים של חברה חיצונית שתבצע עבורכם את אישורי ההגעה. כיום ישנן חברות רבות שמאפשרות להתממשק למערכות אישורי הגעה באמצעות וואטס-אפ לדוגמה, באופן קליל ונוח.

לא צריך מפיק חיצוני

4. ליווי צמוד של מפיק – אצלנו ב-NOAM אתם מקבלים מענה מקצועי ושירותי, משלבי התכנון ועד לאירוע בפועל. עמית, ישמח לתאם ולנהל איתכם את מהלך האירוע שלכם באופן שיתאים לכם. למתי כדאי להזמין את האורחים, מתי מוגש האוכל, מתי ההושבה, מתי המסיבה וכן הלאה. לאורך הדרך תוכלו להתייעץ עם עמית בכל נושא וגם במהלך האירוע עצמו הוא ישמח לתת מענה לכל שאלה או בעיה. אתם לא מבינים כמה נוח זה כשיש מישהו שדואג לכל דבר בזמן שאתם פנויים ליהנות כמו שצריך מהאירוע שלכם, מבלי לדאוג לשום דבר.

מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

מוזיקה לליווי האירוע

5. מהרגע שהאורחים שלכם יגיעו ולכל אורך האירוע, הם יוכלו ליהנות מהשירים שיתנגנו במערכת המתקדמת שלנו. את הפלייליסט לאירוע אתם יכולים להעביר בעצמכם או להשתמש באחד הפלייליסטים המוכנים שלנו. אתם מוזמנים להגיד לנו מה הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם ואנחנו נבצע את ההתאמה. כמו כן, אם תעדיפו, תוכלו להזמין דיג'יי ולהשתמש בעמדת דיג'יי.

בחירת התפריט שיוגש

6. אנחנו ב-NOAM מגישים לאורחים שלנו, אוכל איכותי, טרי ועונתי, שמבוסס על המטבח הים תיכוני בשילוב המטבח האירופאי. מנות קלאסיות כמו פסטה טרייה שמכינים במקום, לצד מנות מודרניות המבוססות על ירקות טריים ומבושלים ועוד. כמובן, שמומחיות נוספת של השפית נועה היא כל נושא הקונדיטוריה, כך שגם כל תחום הקינוחים הוא שווה במיוחד. אם יש לכם או לאורחים שלכם איזושהי מגבלה תזונתית, אתם מוזמנים לעדכן את נועה מבעוד מועד ונמצא עבורכם את הפתרון המתאים. אין ספק שאם תבחרו במקום שלנו כדי לארח את האורחים שלכם, נוכל להרכיב יחד את התפריט שמתאים לכם, והאורחים יוכלו ליהנות מאוכל איכותי ומגוון ממטבחה של השפית שלנו.

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

ומה תשתו?

7. ומה שותים? כמובן שכל מסיבה טובה כוללת גם משקאות טובים. אם אתם חובבי יין תוכלי ליהנות ממגוון של יינות בוטיק איכותיים, יינות אדומים או לבנים ומגוון בלנדים של יקבים ישראלים. לצד היין, אנחנו מגישים קוקטיילים קיציים בקיץ וסנגריה חמה בחורף. אפשר לפתוח את האירוע גם עם קאווה קלילה ומרעננת שתוגש לכל האורחים. אם אתם או חלק מהאורחים שלכם לא בעניין של אלכוהול, תוכלו גם ליהנות ממשקאות קלים ומשקאות חמים המוגשים בבר שלנו.

תוכנית אמנותית

8. כל אירוע צריך קצת תוכן בשביל לייצר ערב מיוחד ובלתי נשכח. כשמדובר על יום הולדת 50 פעמים רבות רוצים הקרובים של מי שחוגג להציג מצגת, סרט או שיר. אם גם אתם מעוניינים אתם מוזמנים להגיד לנו ואנחנו נדאג לבצע את ההתאמה למערכת המולטימדיה המקצועית במקום. אם אתם לא בעניין של להכין משהו אישי, תוכלו להזמין אמן אורח, לארגן ערב קריוקי או פשוט מסיבת ריקודים. במקום שלנו יש מקום לדיג'יי וגם אפשרות לנגן מפלייליסט. מערכות הסאונד והתאורה המתקדמות שלנו יאפשרו לכם ליהנות באופן מקצועי ומדויק מכל מופע, שיר או סרט. ב-NOAM אפשר לסדר רחבת ריקודים כך שתוכלו בכיף ליהנות ממסיבה כיפית.

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק

החלטנו שאנחנו רוצים לחגוג ב-NOAM, מה עושים עכשיו?
אז אם הגעתם עד לפה, והבנתם שהמקום שלנו הוא המקום המתאים לחגיגת יום הולדת 50, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. נשמח לתת לכם פרטים נוספים על התפריט שלנו, על המקום, וגם להזמין אתכם לביקור כך שתוכלו להתרשם.

איזה עוד אירועים אפשר לקיים ב-NOAM
מלבד מקום ליום הולדת 50, אפשר לקיים אצלנו עוד מגוון אירועים קטנים כמו בריתות, חגיגות בר או בת מצווה, חתונות קטנות, אירועי חברה וגיבוש ועוד.

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support