מקום לחגוג יום הולדת למבוגרים

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

מקום לחגוג יום הולדת למבוגרים

אירוע יום הולדת לא חייב להיות אירוע פשוט, אפשר לחגוג אירועי יום הולדת למבוגרים באולם אירועים אינטימי ומדויק. אם אתם חוגגים למישהו אהוב יום הולדת עגול או יום הולדת חשוב, אנחנו מציעים לכם מענה מושלם. NOAM הוא אולם אירועים מעוצב, נעים ובדיוק במידה הנכונה לאירוע קטן, והוא יכול להיות הסביבה המושלמת לחגיגה שלכם.

חגיגות יום הולדת

לרוב באירוע יום הולדת, לא מדובר בכמות מאד גדולה של מוזמנים, כמו לדוגמה בחתונות גדולות. בדיוק לשם כך הקמנו את NOAM, אולם אירועים שיכול להתאים באופן מושלם לכמות של 50 עד 100 מוזמנים. המקום שלנו מעוצב באופן כזה, שבין אם תהיו 50 אנשים ובין אם תהיו 100 תרגישו נעים. NOAM מספיק גדול כדי להכיל כמות משתנה של אורחים ומספיק מעוצב כדי להקנות אווירה מוקפדת ונעימה לכם ולאורחים שלכם. כשמדובר באירועים קטנים, אפשר להתייחס לכל פרט ופרט, ולדייק אותו עבורכם ועדיין לשמור על תקציב הגון.

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לבר מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

NOAN - בית לאירועי בוטיק, נס ציונה

מה אנחנו מציעים לחוגגים שלנו?

היתרון הגדול אצלנו הוא שאנחנו מציעים לכם את כל מה שצריך בשביל חגיגת יום הולדת מושלמת במקום אחד. לא תצטרכו לעבוד בארגון האירוע שלכם, ליצור קשר ולתאם בין ספקים וגורמים שונים, תוכלו לתאם את כל הפרטים מולנו, במקום אחד, שנותן לכם מענה אישי ומדויק.
מבחינת האוכל, ב-NOAM אנחנו מציעים תפריט חלבי שיכול להתאים לכל אורח ולכל העדפה, בין אם הוא צמחוני, טבעוני, בעל רגישויות שונות למזון וכן הלאה.

תפריט שנבנה בשבילכם

אתם מוזמנים לבחור ממגוון המנות מעוררות התאבון שלנו, ולבנות יחד איתנו את התפריט המושלם עבורכם. תוכלו לבחור ממגוון הפסטות הטריות שאנחנו מכינים בעבודת יד, סלטים עשירים, רעננים וטעימים, מנות קלאסיות ומודרניות של ירקות, וכמובן, גולת הכותרת, קינוחים המשתלבים נפלא עם התפריט החלבי. חלק גדול מתמונות של המנות שלנו מופיעות פה באתר שלנו ואתם מוזמנים להתרשם מהן.

NOAM בית לאירועי בוטיק
סלט עדשים

מקום לחגוג יום הולדת למבוגרים, אירוע משפחתי באווירה ביתית

האוכל שלנו זה לב האירוע שלכם

התפריט שלנו מוקפד והאוכל נעשה מחומרי גלם טריים והטובים בשוק. הכל נעשה בעבודת יד וסמוך לזמן האירוע. לצד תפריט האוכל המשובח אתם מוזמנים ללגום מהמשקאות של הבר שלנו, כמו הסנגרייה החמה הנפלאה שלנו, יינות ישראלים מעולים – יין אדום ממספר זנים ובלנדים מומלצים, יין לבן וקאווה.

עיצוב כפרי אלגנטי באיכות גבוהה

את NOAM עיצבנו בדיוק כמו שדמיינו מקום בו היינו רוצים לחגוג בעצמנו. שולחנות עץ עגולים במראה חם ונעים, שמאפשרים לכם לשבת יחד בכיף עם האורחים שלכם, לדבר ולראות את כולם. לצד שולחנו העץ, הוספנו ריהוט סלון עם תוספות דקורציה מדויקות, כמו שתמיד רציתם בסלון הבית שלכם. בנוסף, בחרנו גופי תאורה מעוצבים להשלמת האווירה. בררנו כל פרט כדי לקבל את האווירה המושלמת לאירוע שלכם.

החלק האומנותי של האירוע

תוכלו להשתמש במקרן שלנו כדי להציג סרטים ומצגות לחוגגים או להשתמש ברחבת הריקודים בשילוב פלייליסט מוזיקלי בדיוק בשבילכם, כדי להרים את הערב ולרקוד יחד עם כל מי שאתם אוהבים. ב-NOAM התקנו מערכת הגברה מקצועית ואיכותית. כמובן שתוכלו תמיד להזמין מופע אורח, מוזיקלי או מצחיק ולשלב אותו באירוע שלכם.

איך סוגרים אירוע?

פה הכיף מתחיל. אם המקום שלנו נשמע לכם מתאים, נשמח לשמוע מכם, יחד נוכל להתאים לכם כל חלק וחלק באירוע, כדי שתוכלו לחגוג בדיוק איך שרציתם. השאירו פרטים ואנחנו נשמח להציע לכם את כל האפשרויות לחגיגה מעולה. אתם כמובן מוזמנים להגיע אלינו בתיאום מראש ולראות לא רק איך המקום שלנו נראה, גם להרגיש את האווירה הייחודית, את רמת השירות שאנחנו נותנים ואת האנשים העומדים מאחוריו. מלבד חגיגות יום הולדת למבוגרים, תוכלו לחגוג אצלנו אירועים קטנים נוספים כמו בר מצווה או בת מצווה, ברית או בריתה, חתונה קטנה, ימי נישואים ועוד.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support