איך מארגנים אירוע בר מצווה שאף אחד לא ישכח?

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

איך מארגנים אירוע בר מצווה שאף אחד לא ישכח?

כמקום לאירועים קטנים, כבר זכינו לראות את כל סוגי החגיגות והאירועים. בזכות הנסיון שלנו לאורך השנים, וההכרות שלנו עם לקוחות מגוונים, אנחנו יכולים להמליץ לכם בלב שלם, איך לארגן את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. אז אם גם אתם רוצים לארגן חגיגת בר מצווה חגיגית ומיוחדת, אתם לגמרי במקום הנכון. נשמח לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם בתכנון האירוע המיוחד שלכם.

מקום לבר מצווה
מקום לבת מצווה

איך מתחילים לארגן את האירוע?

בשלב הראשון, תפגשו איתנו או תשוחחו איתנו טלפונית ותעדכנו אותנו בחזון שלכם לאירוע. עמית, מנהל האירועים שלנו יכול יחד איתכם לענות על שאלות חשובות כמו כמה מוזמנים יש לכם, מה חלוקת הגילאים, מה סגנון הישיבה שאתם חושבים שמתאים, סגנון התפריט ועוד. כך נוכל להציג לכם את כל האפשרויות הכי מתאימות לחזון שלכם. האירועים אצלנו מושלמים לכמות אורחים בין 50 ל – 100 אנשים. בהתאם לכמות המוזמנים שלכם נוכל לארגן את החלל והישיבה כדי שלא ירגיש מלא מדי או ריק וכולם יוכלו ליהנות מהאירוע בנוחות ונעימים

אז מה אנחנו מציעים לכם?

יחד, נעבור איתכם על תפריט האוכל המוקפד שלנו. נועה השפית קונדיטורית ב-NOAM יצרה תפריט ים תיכוני עשיר ומפנק, כך שכל אורח יוכל למצוא מנות מעולות שהוא יהנה מהן. האוכל שלנו מבוסס על חומרי גלם טריים, ירקות, דגים, פסטות שמוכנות במקום, סלטים עשירים ומגוונים וכמובן, אי אפשר בלי הקינוחים המעולים של נועה. אם אתם יודעים על התאמות שנדרשות לתפריט עבור האורחים שלכם, עקב מגבלות תזונתיות כאלו ואחרות, זה שלב מצוין להעלות את הנושא ונוכל להציע לכן מגוון מנות צמחוניות, טבעוניות, מנות לרגישים ללקטוז או לגלוטן וכן הלאה. לצד התפריט המוקפד האורחים שלכם יוכלו ליהנות מבר משקאות שמציע מגוון סוגי אלכוהול ויינות בוטיק איכותיים, שתייה קלה ושתייה חמה.

מקום לבר מצווה
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

הטוויסט לאירוע שלכם

מהנסיון שלנו אנחנו כבר יודעים שחוץ מאוכל מעולה ומקום מהמם בעיצוב שלו צריך גם משהו אקסטרה כדי להפוך את האירוע שלכם מאירוע סטנדרטי לאירוע מיוחד. בשלב הזה נכנסות האפשרויות שלכם למשהו קצת אחר. נציג לכם כמה אפשרויות לאטרקציות לאירוע שלכם שתוכלו לבחור בהתאם למוזמנים שלכם ולחוגגים. האטרקציות שונות זו מזה בעלות שלהן כמובן וגם במספר האנשים שיכולים ליהנות מהן במקביל. תוכלו כמובן לשלב בין אטרקציות שונות.

פעילויות מומלצות

  1. עמדות מולטימדיה – אחת האטרקציות שהכי מתאימות לגילאי בר מצווה היא עמדות של משחקי וידיאו שונים כמו פלייסטיין ואקס בוקס. הילדים נהנים לשחק אחד נגד השני, בטורנירים של משחקים מגוונים ומשותפים.
  2. שולחנות משחק – בגילאי בר המצווה הילדים בדיוק בגיל שגם משחקי שולחן כמו כדורגל שולחן והוקי אוויר יכולים להעביר להם שעות של בילוי משותף. יש מגוון גדול של אפשרויות גם בתחום הזה.
מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק

מציאות מדומה

3. משקפי מציאות מדומה – בנוסף לעמדות המשחקים הקלאסיות, אפשר לשכור עמדת מציאות מדומה ולייצר בילוי בלתי נשכח לאורחים שלכם בחוויה מיוחדת ומתקדמת.

4. צלם מגנטים – צלם מגנטים הוא אטרקציה לכל הגילאים וגם מזכרת נהדרת מהאירוע שלכם. צלם מגנטים אפילו יכול להחליף צלם מקצועי כדי יש מי שיתעד את האירוע. האורחים נהנים להצטלם וגם נהנים מהמזכרת בסוף.

צילום ומופעים

5. עמדת סלפי – חלופה קצת שונה לצלם המגנטים היא עמדת סלפי שמאפשרת לאורחים להצטלם באופן עצמאי באמצעות מכשור מיוחד, תאורה ואביזרים ולייצר לעצמם זכרונות מהאירוע.

6. מופע בידור – מופעים לבר מצווה יכולים להיות שונים ומגוונים, תוכלו להזמין אמן חושים שירתק את האורחים, מופע סטנד אפ, זמר ואפילו קוסם למבוגרים.

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support