איך מתכננים את חגיגת בת המצווה

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

איך מתכננים את חגיגת בת המצווה שהבת שלך חולמת עליה

מזל טוב! הילדה שלך גדלה והיא כבר חוגגת 12 ואת מדמיינת איך תחגגי איתה את האירוע המרגש הזה יחד עם משפחה וחברים. אנחנו ב-NOAM מתמחים בדיוק בזה, אירועים קטנים ומדויקים שיתאימו בדיוק לכם ולאורחים שלכם. נשמח לפרט לכם כאן, מה אנחנו מציעים לכם לחגיגת בת מצווה, ומה יכול להפוך את האירוע שלכם לאירוע חלומי ובלתי נשכח.

מקום בת מצווה
מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק בנס ציונה

מה צריך לדעת לפני שמארגנים בת מצווה?

בניגוד לאירועים משפחתיים אחרים, שם רוב המשקל על קבלת ההחלטות הוא אצל מארחים מבוגרים, בחגיגת בת מצווה ניצבת במרכז הבת שלכם. היא כבר גדולה ויש לה דעות ורצונות משלה והיא בטח גם מדמיינת איך תראה בת המצווה המיוחדת שלה. אנחנו ב-NOAM יודעים איך למצוא את האיזון המדויק בחגיגה שגם המבוגרים בה וגם הילדים יוכלו ליהנות במקביל. זה מתחיל בעיצוב של המקום שלנו, שמעוצב בסגנון ביתי וחמים, עם פינות סלון מעוצבות ושולחנות עגולים לישיבה משותפת, כך שכולם יכולים להרגיש בנוח.

התפריט המיוחד והמגוון שלנו

תפריט האוכל שיצרה השפית שלנו נועה, משלב מנות שגם ילדים וגם מבוגרים יכולים להתלהב מהן. בעידן האינסטגרם, המנות שלנו גם מצטלמות יפה אבל גם טעימות בטירוף. חומרי הגלם הטריים מגיעים למטבח שלנו יום יום ומאפשרים לנו לייצר מנות עשירות ומעולות של פסטות בהכנה ביתית, סלטים עשירים דגים ועוד. אם תצטרכו התאמה מיוחדת לתפריט עקב אלרגיות או רגישויות אתם מוזמנים להעלות זאת בפנינו ונוכל להציע לכם חלופות מעולות לא פחות של מנות טבעוניות, צמחוניות, ללא גלוטן ועוד. 

NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק

הקינוחים שלנו

גולת הכותרת של התפריט שלנו, שאהובה על ידי מבוגרים וילדים כאחד, היא הקינוחים. נועה השפית קונידטורית שלנו מייצרת קינוחים מדהימים שאין מי שלא אוהב.

ב-NOAM תוכלו להשתמש גם במערכת המולטימדיה המתקדמת שלנו, שתוכל לאפשר לכם להקים עמדת דיג'יי או פשוט לנגן שירים אהובים לאורך האירוע.

מה יהפוך את האירוע שלנו למיוחד?

כשמגיע השלב של חגיגות הבת מצווה בשכבה, יש תקופה כזו שהרבה חוגגות אחת אחרי השנייה ולכן מחגיגה לחגיגה יש נסיון לצאת מהקופסה. מלבד אוכל משובח ומקום מעוצב ומקסים, אנחנו יודעים שכל חגיגת בת מצווה יכולה לקבל את הייחוד שלה באמצעות אטרקציות שיהיו באירוע. האטרקציות שונות זו מזו בעלות ובסגנון ונציג לכם מספר אפשרויות שתוכלו לבחור מתוכן.

מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק

צלם מגנטים

  1. צלם מגנטים – כן כן, כמו בחתונות גם בחגיגת בת מצווה כולם נהנים מצלם מגנטים, זו הזדמנות לאנשים להשתטות וליהנות וגם לקבל בסוף מזכרת. צלם מגנטים זו אפשרות מעולה במיוחד אם לא תכננתם להביא צלם מקצועי לתיעוד האירוע. אפשר לשדרג את צלם המגנטים באמצעות אביזרים מיוחדים ותוספות של רקע, שלטים וכן הלאה. אפשר גם במקום לשכור את שירותיו של צלם מגנטים לארגן עמדת צילום לבלוקים כשכל המוזמנים מקבלים בסוף בלוק עץ עם תמונה שלהם למזכרת מהאירוע.

עמדת סלפי ומשחקי מולטימדיה

3. עמדת סלפי – שדרוג נוסף לצלם המגנטי המוכר זו האפשרות של עמדת סלפי. עמדה שבה האורחים שלכם יכולים להצטלם עצמאית עם אביזרים מדליקים, תחפושות וכו'.

4. משחקי מולטימדיה – עוד אפשרות שילדים מאד אוהבים היא עמדת משחקי מולטימדיה, עמדות כאלו מאפשרות לכמה ילדים לשחק במקביל, אחד אחרי השני או בטורנירים במשחקים פלייסטיישן, אקס בוקס, משקפי VR וכדומה.

מקום לבת מצווה
NOAM בית לאירועי בוטיק

מופעים

5. מופע מוזיקלי – אפשר להזמין לחגיגה זמר או הרכב מוזיקלי למופע כיפי ומקפיץ שירים את האירוע

6. אמן חושים – עוד אפשרות בתחום המופעים היא מופע של אמן חושים שירתק את קהל המבוגרים והצעירים כאחד

 

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support