אירועים קטנים במרכז

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

NOAM - אירועים קטנים במרכז

מחפשים מקום לאירועים קטנים במרכז? לא בטוחים איזה מקום לבחור ועל אילו קריטריונים כדאי לשים דגש בתהליך הבחירה? נעים להכיר. הגעתם ל- NOAM – בית לאירועים קטנים במרכז באווירה אחרת. מקום שהוא בית, מקום שברגע שתיכנסו אליו, תרגישו בבית ולא תרצו לעזוב. שבוחרים מקום לאירוע, בין אם זו בת מצווה מרגשת לבתנו שגדלה כל כך, חתונה של פעם בחיים, או אפילו אירוע עסקי חשוב ומשמעותי לעסק שלנו, יש כל מיני דברים שצריך לקחת בחשבון.

מה ההבדל בינינו לבין האחרים?

רוב המקומות בארץ המספקים חלל להפקת אירוע, מכל סוג שהוא, יעניקו לנו רק חלק מהשירותים בדרך ליצירת אירוע שהוא הגשמת חלום. כלומר, באופן כזה או אחר, נצטרך לדאוג לדברים, שירותים או ספקים שהאולם לא לוקח בהם חלק. לפעמים זה העיצוב, לפעמים זה הקייטרינג ולפעמים זה המוזיקה. אחרי שנים בהם הפקנו אירועים קטנים בבתים וחצרות של אנשים, החלטנו לקחת את תחום האירועים, צעד אחד קדימה. הבנו את הצורך האמיתי של הקהל הישראלי והחלטנו להעניק ללקוחות שלנו – אלו שמכירים אותנו שנים רבות ואלו שבוחרים להתנסות מחדש, חווית אירוח בלתי נשכחת בה אתם והאורחים שלכם תהנו מ:

NOAM בית לאירועי בוטיק
סלט עדשים שחורות ב- NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק

מעטפת כוללת – אתם מקבלים מענה לכל צורך ומעטפת שירותים מגוונת ורחבה שתאפשר לכם לשכוח מהאירוע ולבוא כמו מלכים, אנחנו דואגים להכל, מהפרט השולי והקטן ביותר, עד הפרטים היותר משמעותיים.

שירות יוצא דופן – מתחילת התהליך נלווה אתכם להפקת האירוע, שלב אחר שלב ונתאים את ההפקה לצרכים המדויקים שלכם, בין אם זה רעיונות שיש לכם, בין אם זה התפריט שמתאים לכם ולאורחים שלכם ובין אם התייחסות מלאה לתקציב שלכם. הקשבה היא חלק בלתי נפרד מהערכים שמלווים אותנו בנועם

רמה גבוהה – שהחלטנו להקים את NOAM, בכל בחירה שעשינו, הלכנו על הטופ של הטופ. זה בא לידי ביטוי במערכת הסאונד והתאורה שבחרנו לשלב במקום, בבחירת חומרי הגלם השונים למנות שמוגשות לאורחים, באלכוהול שמוגש ועוד…

השילוב המושלם בין אהבה לאירוח לבין קולינריה ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו פה בשבילכם

ב – NOAM החלוקה ברורה וחשוב לנו לספר לכם כי לכל אחד יש את התפקיד שלו. נועה – השפית והקונדיטורית של המקום אחראית על כל מה שקשור לתפריט, בחירת חומרי הגלם והכנתם בסמוך לאירוע. אנו שמים דגש רב על איכות, טריות ובחירת מנות בהתאם לעונה בשנה ובשיתוף מלא שלכם. עמית אחראי על השירות, על האירוע, על העיצוב בהתאם לקונספט העיצובי שנבחר ביחד ועל כל המסביב. ביחד אתם מקבלים מענה מדויק ומגשימים חלום. ב – NOAM מפיקים אירועים קטנים של בין 50-100 מוזמנים. אתם והאורחים שלכם תוכלו להנות ממערכות ישיבה דקורטיביות, עיצוב ביתי בסגנון כפרי שההשראה שלו מגיעה היישר מטוסקנה עם הרבה עץ טבעי, אבן ותאורה חמה.

איך זה עובד?

אחרי שנדבר, נאפיין ביחד את האירוע שלכם בדיוק רב, נבין כמה אורחים אתם רוצים להזמין, נדבר על אופי הקהל וכך נוכל להתאים את העיצוב, את האוכל, את האלכוהול ואת המוזיקה בהתאם לכך. מה שבטוח, אנחנו מסורים וקשובים לכם לכל שאלה, בקשה או רעיון. אז בואו ביחד נגשים לכם חלום, בדרך לעוד אירוע ייחודי ובלתי נשכח!

אז אם בא לכם להפיק אירוע אחר, ייחודי, כיפי, באווירה חמימה ונעימה, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר ונחזור אליכם עם מענה מדויק לכל הפרטים.

 

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support