טיפים לבחירת מקום לאירוע קטן

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

בחירת מקום לאירוע קטן

גם בתקופות מורכבות חשוב עדיין לנצור את הרגעים הטובים והחשובים של החיים. אם צפוי לכם בקרוב אירוע חגיגי, אותם רוצים לחגוג אותו באופן איכותי, בוטיקי וגם מותאם לתקופה, הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-NOAM כל אירוע מקבל את את היחס האישי שלנו בשביל שהחגיגה שלכם תהיה מושלמת עבורכם

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק

מגוון אירועים קטנים

אנחנו מציעים את המקום המוקפד שלנו לחגיגות מגוונות כמו ימי הולדת עגולים וחשובים, ימי נישואים, בר מצוות או בת מצוות, בריתות וגם אירועים עסקיים ועוד. למעשה, כל אירוע שכולל בין ארבעה למאה מוזמנים. כאשר מחפשים מקום לאירוע קטן ישנם דגשים אחרים מאשר באירועים גדולים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הטיפים הכי חשובים שיעזרו לכם לבחור את המקום המדויק לאירוע שלכם.

בחירת מקום לאירוע קטן

  • ישנם כמה שלבים בדרך כאשר אתם מתכננים את האירוע שלכם:

    1. מספר האורחים – חשוב לדעת שלא כל מקום של אירועים מתאים לכל מספר של אורחים. אם תבחרו במקום גדול מדי, ויש לכם כמות מצומצמת של מוזמנים, האירוע עלול להרגיש ריק ולא חגיגי. אם תבחרו במקום קטן מדי, עלול להיות צפוף. לכן ההמלצה שלנו היא להיסגר על רשימת המוזמנים מבעוד מועד, לפני שיוצאים לדרך, ולבחור את המקום שמתאים לכם.
מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

התאמה לגודל

 אצלנו ב-NOAM אנחנו יודעים לבצע את ההתאמה במקום כך שגם אירוע של 50 אורחים וגם אירוע של 100 אורחים ירגיש מדויק ומותאם.

2. תקציב – כמו בכל דבר בחיים, התקציב לאירוע שלכם ישפיע מאד על בחירת המקום. אחרי שתדעו את רשימת המוזמנים תוכלו להעריך כמה אתם מוכנים להשקיע, בין אם ברמת המחיר לאורח או במחיר הכללי עבור האירוע שלכם. התקציב שלכם יכול לעזור לכם בבחירת המקום לחגיגה.

סגנון ועיצוב המקום

3. סגנון עיצובי – ישנם מקומות לאירועים בעלי סגנון אורבני, תעשייתי, מודרני, כפרי והרשימה ממשיכה. אצלנו ב-NOAM עיצבנו את המקום בהשראת יעדים חלומיים באירופה כמו טוסקנה ופרובנס. העיצוב בא לידי ביטוי בשילוב של עץ חמים למראה, אבן טבעית, צבעי פסטל, ריהוט בוטיקי שנבחר בקפידה ועוד אלמנטים עיצוביים שבחרנו אחד אחד כאילו היו חלק מהבית שלנו.

מקום בת מצווה
NOAM בית לאירועי בוטיק

תפריט השפית

4. תפריט – אם יש משהו שכולנו יודעים שהוא קריטי בכל אירוע זה הנושא החשוב של תפריט האוכל. כאשר אנחנו בוחרים מקום לאירוע שלנו חשוב לנו שהאורחים שלנו יהנו מהאוכל שמוגש ומהסגנון. יש משפחות שיעדיפו אוכל בהגשה, יש שיעדיפו אוכל בבופה, יש שיעדיפו כמות ומגוון על חשבון איכות וצלחות, ויש שיעדיפו תפריט מצומצם עם מנות שנבחרו בקפידה. אצלנו ב-NOAM אנחנו מתגאים מאד בתפריט שבנתה השפית נועה. 

האוכל והקינוחים עבודת יד

נועה, הפכה את האהבה שלה לבישול ולקונדיטוריה למקצוע כאשר סיימה את לימודי בבית הספר המוביל לבישול Le Cordon Bleu. היא תכננה עבורנו תפריט מדויק של אוכל אירופאי מגוון שאהוב מאד על ידי האורחים שלנו. התפריט מבוסס על ירקות טריים, דגים איכותיים, פירות, פסטות עבודת יד וקינוחים מדהימים. כל מנה מהתפריט שלנו ב-NOAM מוגשת באופן אסתטי ומלא מחשבה

NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק, שולחן אבירים

ביקור והמלצות

5. ביקור במקום – יש דברים שלא עוברים בתמונות. אם אתם באמת רוצים לדעת אם המקום מתאים לכם, הכי מומלץ להגיע, לבקר ולהרגיש את האווירה. כך תוכלו לדעת אם המקום באמת מתאים לסגנון שלכם.

6. המלצות – מצאתם מקום שאהבתם אבל אתם עדיין לא לגמרי סגורים? זה הזמן לחפש המלצות. אם אתם מכירים מישהו שחגג במקום, תוכלו כמובן להתייעץ איתו, אבל בעידן הדיגיטלי של היום אין בעיה למצוא ברשת ביקורות על מקום שתתלבטו עליו.

 

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support