מקום לאירוע משפחתי

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

חוגגים - הגעתם למקום הנכון

מזל טוב! אם אתם פה כנראה שצפויה לכם בקרוב חגיגה משמחת. אירועים משפחתיים הם נקודת אור כיפית גם בתקופות יותר מורכבות בחיים. חשוב וכדאי להמשיך ולציין את האירועים המשמחים שלנו כדי לא לשכוח גם את החלקים המשמחים של החיים. אם אתם בדיוק בתהליך חיפוש של מקום לאירוע משפחתי, הגעתם למקום אנחנו. NOAM הוא בית קסום לאירועי בוטיק. אנחנו מציעים לאורחים שלנו הפסקה מהיום יום, וכניסה לחלל המעוצב והבית שלנו, שמאפשרת לכם לחגוג באופן מדויק את כל החגיגות החשובות של החיים.

NOAM בית לאירועי בוטיק, בר שתיה
מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק

איזה סוג של אירועים משפחתיים אפשר לחגוג ב-NOAM?

אירועים משפחתיים יכולים להיות סביב נושאים שונים. אנחנו ב-NOAM כבר מנוסים בכל סוגי האירועים המשפחתיים. זו יכולה להיות חגיגת יום הולדת עגול לסבתא, מבלי שנציין את הגיל חלילה, יום נישואים חשוב, כמו חתונת כסף או זהב, ברית מילה לתינוק חדש שהצטרף למשפחה, או חגיגת בר מצווה למי שעד לפני רגע היה תינוק וכבר ילד גדול. כל אירוע שבו מוזמנת המשפחה המצומצת והמורחבת לחגיגה שמחה יכול להתקיים אצלנו ב-NOAM.

איך מתחילים לתכנן אירוע משפחתי?

כפי שציינו אנחנו כבר מנוסים באירועים משפחתיים קטנים ולכן אנחנו יודעים שבשלב הראשון כדי למצוא את המקום שמתאים לכם כדי שתיסגרו על רשימת המוזמנים. רשימת המוזמנים עלולה להגביל את המקום שתבחרו בסוף. אצלנו ב-NOAM אנחנו יודעים לייצר אירועים מדוייקים לטווח דיי רחב של מוזמנים, בין 50 מוזמנים ל- 100. החוכמה היא לדעת להתאים את ההושבה והסידור בהתאם לכמות, כך שכשיש מעט מוזמנים לא נרגיש שהמקום ריק מדי וכשיש יותר מוזמנים לא נרגיש צפיפות, ואת זה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב. 

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

כמות מוזמנים

לאחר שתחליטו על מספר המוזמנים כדי שתתכווננו לתקציב שאתם מוכנים להקדיש לאירוע, כך גם תוכלו לבחור את המקומות שמתאימים לכמות האנשים ולתקציב.

מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים מקום לאירוע משפחתי?

  • סגנון האוכל – אם המקום שראיתם מתאים לכם מבחינת כמות אנשים ותקציב היינו ממליצים בחום לבחון את תפריט האוכל שמוגש במקום. אנחנו יודעים כמה חשוב למי שעורך אירוע להציע לאורחים שלו תפריט אוכל מפנק ומתאים. ב-NOAM תפריט האוכל שלנו נוצר על ידי השפית קונדיטורית שלנו נועה. נועה בוגרת בית ספר לבישול מהמובילים בעולם, בנתה לנו תפריט שמושפע ממנות אהובות של אירופה וכולל בתוכו פסטות טריות בעבודת יד, מנות רעננות של ירקות, דגים טריים וכמובן, קינוחים כמו שרק קונדיטורית כמו נועה יודע לייצר.
מקום לבר מצווה
מקום לבת מצווה

עיצוב ואווירה

  • על הגודל של המקום, המחיר והאוכל תוכלו לברר גם בשיחה טלפונית או בצפייה באתר, אבל אתם רוצים להרגיש את האווירה של המקום אנחנו ממש ממליצים לכם לקפוץ לביקור. נשמח להציג לכם את החלל ששלנו שעיצבנו בקפידה, כפי שהיינו מעצבים את הבית שלנו. ב-NOAM יש פינות ישיבה בסגנון סלון, שולחנות עגולים לארוחה משותפת סביב השולחן, גופי תאורה מעוצבים, כריות נוי שבחרנו כך שיתאימו לעיצוב ועוד. מלבד הסגנון העיצובי אנחנו מציעים ב-NOAM אפשרות להקרין מצגות, להשמיע מוזיקה ועוד אפשרויות מגוונות לתוכן מעניין לאירוע שלכם. אם חשוב לכם שהאירוע שלכם יכלול תוכן אישי, כדאי להעלות זאת כבר בתהליך חיפוש המקום.

מיקום והמלצות

  • מיקום – כמובן שחלק חשוב בקבלת ההחלטה הוא המיקום שבו תחגגו את האירוע שלכם. NOAM נמצא בנס ציונה, ותוכלו למצוא את המיקום שלנו בקלות באמצעות WAZE או גוגל מפות.
  • המלצות – אם אתם רוצים להיות ממש בטוחים בהחלטה שלכם, חפשו המלצות של חברים או המלצות ברשת. אתם מוזמנים גם להסתכל בהמלצות באתר שלנו.
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support