מקום לבת מצווה בנס ציונה

בית לאירועי בוטיק
נס ציונה

מקום לבת מצווה בנס ציונה

חגיגת בת מצווה היא אירוע מרגש לכל משפחה וכמובן גם לחוגגת הראשית. אירוע בת מצווה יכול להחגג במגוון דרכים שונות ומגוונות כדאי להתאים לכם ולאורחים שלכם, אם אתם מאיזור השפלה, ומחפשים מקום לבת מצווה בנס ציונה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב-NOAM מציעים אירועי בוטיק קסומים לחגיגות של 50 עד 100 אנשים. NOAM בית לאירועי בוטיק הוא הבית השני שלנו ונשמח לפרט לכם למה הבחירה ב-NOAM היא הבחירה המושלמת עבור החגיגה שלכם.

מקום לבת מצווה בנועם - בית לאירועי בוטיק, מקומות לבת מצווה
מקום לבת מצווה - NOAM בית לאירועי בוטיק

מה כדאי לדעת כאשר מתכננים אירוע בת מצווה?

אירוע בת מצווה הוא אירוע קצת שונה מאירוע משפחתיים אחרים. בחגיגת בת מצווה החוגגת שנמצאת במרכז היא בת 12, ולכן האירוע בדרך כלל צריך להתאים לא רק למבוגרים כמו חתונה או ברית, אלא גם לילדים. בין אם הבת שלכם תזמין לאירוע חברים, ובין אם מדובר בעיקר במשפחה, עדיין צריך להתייחס גם אליה. חשוב שהמקום שאתם בוחרים יתאים בסגנון העיצובי שלו לילדים ולמבוגרים וכמובן בכמות המוזמנים. רצוי כמובן לבחור במקום שנוח לכם ולאורחים שלכם להגיע אליו. אם לאורחים שלכם חשובה כשרות, כדאי גם לבדוק את הנושא הזה כאשר אתם מחפשים את המקום המתאים עבורכם. 

אנחנו נלווה אתכם לאורך האירוע

מלבד הנושאים האלו, כדאי ורצוי שתהיה התאמה בינכם לבין מנהל האירוע, כך שתוכלו להרגיש בנוח לפנות אליו בבקשות ושאלות והוא יוכל לדאוג לכם לאירוע שמתאים לכם בדיוק. כאשר אתם מתכננים את האירוע, כדאי לחשוב מראש מה יהיה התוכן באירוע, האם מדובר במסיבת ריקודים או בארוחה, האם יש הופעה או סרט לכלת השמחה, אולי מסיבת קריוקי, לא חשוב איזה רעיון יש לכם בראש, כדאי לצאת לדרך עם המחשבה הזו כדי לדעת שבמקום שאתם סוגרים יש אפשרות לעשות זאת.

מקום לבת מצווה - נועם בית לאירועי בוטיק בנס ציונה
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

למה כדאי לחגוג אירוע בת מצווה ב-NOAM?

טוב אולי אנחנו לא הכי אובייקטיבים אבל אנחנו באמת מאמינים ש-NOAM בית לאירועי בוטיק הוא המקום המושלם לאירועים קטנים ואיכותיים. זה מתחיל מהמטבח שלנו. השפית שלנו, נועה, בוגרת לימודי קולינריה במוסד יוקרתי במיוחד, מציעה לחוגגים אצלנו תפריט עונתי, טרי, ומפנק של מנות מגוונות מהמטבח היווני, האיטלקי והצרפתי. תוכלו למצוא מגוון של פסטות טריות, ירקות, דגים וקינוחים מפנקים שהם גם ההתמחות של נועה כקונדיטורית. המנות שלנו לא רק מצטלמות מצוין, כמו שהצעירים אוהבים, הן גם באמת באמת טעימות ומגוונות כך שכל אחד יוכל למצוא מנה שהוא מתחבר אליה. 

בר משקאות

לצד האוכל, תוכלו להתפנק בבר המשקאות שלנו במשקאות חמים וקרים וגם במשקאות אלכוהוליים למבוגרים. את NOAM בית לאירועי בוטיק עיצבנו כאילו זה הבית שלנו. שמנו דגש על כל פרט במקום כך שיהיה מעוצב, מוקפד אבל גם ביתי וחמים. לכן יש לנו גם פינות ישיבה באווירת סלון וגם שולחנות עגולים לישיבה סביב השולחן. כמו כן, כאשר מחפשים מקום לחגיגת בת מצווה, חשוב שהאוכל בתפריט ידבר למבוגרים ולילדים כאחד. כאשר אתם סוגרים אירוע אצלנו, עמית ישאר איתכם בקשר לאורך כל הדרך ויתן לכם את המענה מהתכנון הראשוני ועד לאירוע בפועל,

מקום לאירוע קטן - NOAM בית לאירועי בוטיק

אז קדימה. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם בקרוב עם כל התשובות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support