5 טיפים לתכנון וארגון אירוע עסקי

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

בית לאירועי בוטיק

נס ציונה

תכנון וארגון אירוע עסקי

אירועים עסקיים שונים במהותם מאירועים פרטיים. יש דגשים אחרים, אופן אחר לתכנון, תקציבים אחרים ותוכן אחר. אנחנו ב-NOAM מציעים אפשרות לאירועים עסקיים בוטיקיים, איכותיים ובהתאמה אישית לכל סגנון, תוכן ופורמט. אז אם יש לכם בין 50 ל- 100 מוזמנים, ואתם רוצים לדעת איך לתכנן ולארגן אירוע עסקי מקצועי, איכותי, שמותאם בדיוק לצרכים שלכם אתם במקום הנכון. נציג בפניכם חמישה טיפים חשובים ויעילים לתכנון אירוע עסקי בדיוק כמו שאתם רוצים.

1. הגדרת רשימת המוזמנים

כשאתם מתכננים אירוע עסקי חשוב שתדעו מראש מי יוזמן לאירוע כדי להערך מבחינת מקומות ישיבה וכדומה. יתכן שלאירוע העסקי שלכם מוזמנת מחלקה אחת או ארגון שלם. אצלנו ב-NOAM אנחנו יכולים לקיים אירועי עסקי כזה, שגם אם יש לכם 50-60 מוזמנים וגם אם יש לכם מאה מוזמנים לא תרגישו שעמוס מדי או מרווח מדי. המקום שלנו ערוך לקבל כל כמות של מוזמנים בטווח הזה, אבל חשוב שתעדכנו אותנו מראש כדי שהמקום יאורגן בהתאם

אולם לאירועים קטנים - NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק
מקום לאירועים עסקיים- NOAM בית לאירועי בוטיק

NOAN - בית לאירועי בוטיק

2. התאמת תפריט האוכל והשתייה לאירוע שלכם

גם באירועים עסקיים, בדומה לאירועים פרטיים, המוזמנים מצפים שיכבדו אותם באוכל ושתייה.
התפריט של שלנו ב-NOAM , תוכנן על ידי נועה, שפית וקונדיטורית בוגרת בית ספר לבישול מהמובילים בעולם, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאוכל שיוגש הוא ברמה גבוהה. התפריט שלנו מבוסס על שילוב מטבח ים תיכוני אירופי, כך שתוכלו למצוא מנות מעולות מצרפת, איטליה ויוון. בין המנות שלנו פסטות "הום מייד", מנות של ירקות טריים, דגים ועוד. כשאתם מתכננים את האירוע שלכם, אתם יכולים לבחור במנות שיתאימו לאורחים שלכם, בסגנון הארוחה בכללי, במשקאות שמוגשים בבר והכל על מנת שיתאים לאירוע הספציפי שלכם.

3. בחרו באולם אירועים במיקום נוח ונגיש לעובדים שלכם

כדאי ומומלץ לבחור במקום לאירועים שנמצא בסביבות מקום העבודה שלכם, אליו העובדים שלכם כבר רגילים להגיע. אם המשרדים שלכם באיזור השפלה, אין ספק ש-NOAM הוא בחירה טובה עבורכם. המקום סמוך מאוד לכביש מספר 6, כמה דקות מכביש מספר 4 וכמה דקות מכביש מספר 2.

NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק
NOAM בית לאירועי בוטיק

מתכננים אירוע עסקי? דברו איתנו!

4. החליטו מראש על תוכן האירוע

אירועים עסקיים יכולים לכלול תוכן מגוון. ישנן חברות שעורכות אירועים עסקיים בתחילת שנת, כדי להרים כוסית, לבחון תוכניות שנתיות וכו'. ישנם אירועים עסקיים שעוסקים דווקא בסיכום שנה, בחלוקת תעודת הצטיינות וכדומה. חלק מהאירועים העסקיים הם נטו עבור תחושת הגיבוש ויכולים לכלול ערב קריוקי או מסיבת ריקודים. אנחנו ב-NOAM יכולים לתת לכם מענה עבור כל אחת מהאפשרויות האלה. באמצעות מערכת המוליטימדיה במקום, תוכלו להציג מצגות אבל גם שירי קריוקי ואפילו תוכלו לערוך מסיבת ריקודים שתהיה שיחת הברזייה של היום למחרת.

5. הגדירו תקציב ברור לאירוע

העלות של אירוע עסקי משתנה מאירוע לאירוע ותלויה בפרמטרים כמו סוג האירוע, כמות המוזמנים, סגנון האוכל ועוד. אם אתם מנהלים במחלקת משאבי אנוש סביר להניח שיש לכם תקציב מסודר לאירוע. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, להגדיר יחד איתנו תקציב ונייצר לכם אירוע עסקי בהתאמה ליכולות ולצרכים שלכם. אצלנו המחיר לרוב כולל את הכל ולא צריך להוסיף על אקסטרות. 

מה היתרונות לארגון אירוע עסקי?

לאירועים עסקיים יש מגוון יתרונות חשובים לעובדים ולארגון. ראשית כל, הם מאפשרים לעובדים לבלות זמן לא פורמלי ביחד מחוץ לעבודה, מה שעוזר לאווירת גיבוש, להיכרות, ליצירת שיח אישי ועוד גורמים שידועים כמעודדים שימור של עובדים. בנוסף, פעמים רבות המצאות מחוץ למשרדים או מקום העבודה הרגיל, מאפשרת חשיבה מחוץ לקופסה ויציאה מהשגרה עם רעיונות אחרים לעבודה בהמשך הדרך, כך שהעובדים יצאו גם מגובשים יותר וגם מלאים ברעיונות חדשים.

דברו איתנו

מחפשים מקום לאירוע עסקי? כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות לקראת חתונה קטנה מוצלחת ולהתחיל לתכנן את האירוע הבא ביחד אתכם.

מפריד דקורטיבי,נועם בית לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support